جاباما
۴۶۰۶۱۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

لوگوی «فصل نرگس» رونمایی شد

لوگوی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت رونمایی شد.

روزنامه بانی فیلم: لوگوی فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی سحر صباغ سرشت رونمایی شد.
لوگوی «فصل نرگس» رونمایی شد
به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، لوگو تایپ فیلم سینمایی «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی توسط سیروس سلیمی طراحی و در آستانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت یکی از آثار منتخب بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و پنجم فیلم فجر است که این روزها آخرین مراحل فنی فیلم جهت ارائه نسخه نهایی به جشنواره را سپری می کند.
لوگوتایپ انگلیسی ، فارسی "فصل نرگس" توسط سیروس سلیمی ، طراح گرافیک، نقاش، خوشنویس، خواننده و نائب رئیس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران / خانه سینما طراحی شده است .
سیروس سلیمی درباره چگونگی ارتباط محتوایی با فیلم اینگونه نوشته است:«در طی این سال ها که به طراحی گرافیک و نقاشی مشغولم، پوسترهای سینمایی بسیاری را طراحی کرده ام. بعضی شان را دوست دارم و برخی را بسیار دوست دارم و بعضی هم برایم به مثابه ی بوم نقاشی ام بوده اند. این علاقه بدون شک به خودِ فیلم و آنچه در پشتِ صحنه ی آن فیلم هست بازمی گردد. کارگردان، بازیگران، عوامل فنی و هنری، تهیه کننده و ….
فصلِ نرگس از آن فیلم هاست، از آن ها که بشدت صمیمی، گرم و دلنشین اند با فیلمنامه ای بشدت انسان دوستانه و تاثیرگذار. امیدوارم حاصل و نتیجه ی برآمده ازاین تفکرو اندیشه ی سبزو انسانی، آنگونه که برای منِ خواستنی و دلنشین است، بر دلِ مخاطبِ آن نیز نشیند».
سیروس سلیمی ، نائب رئیس کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران ، طراح پوستر فیلم ملی محمد رسول ا… از طراحان چیره دست در این حرفه است که طراحی کلیه پوسترهای فیلم فصل نرگس نیز به عهده اوست .
گفتنی است در خبر بعدی دومین پوستری که او برای فیلم فصل نرگس طراحی کرده است رونمایی خواهد شد.
فصل نرگس دی ماه ١٣٩۴ در منطقه غرب تهران کلید خورد و اواخر بهمن ماه همان سال به فیلمبرداری خود پایان داد و بلافاصله وارد مراحل پس از تولید شد و این روزها مواد تبلیغاتی فیلم توسط سیروس سلیمی (طراح پوستر) و حسن ایوبی (طراح آنونس و تیزر) در حال طراحی و آماده سازی است.
عزیز محسنی نیز طراحی تیتراژ فیلم را بر عهده دارد.
اولین رونمایی از فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی نگارآذربایجانی و تهیه کنندگی سحر صباغ سرشت با سرمایه گذاری حمیدرضا عارف در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج