۴۶۰۶۱۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

گلکسی C۷ Pro سامسونگ رسما رونمایی شد

پس از آنکه بارها و بارها تصاویر و مشخصات گلکسی C۷ Pro سامسونگ از طرف وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد، حالا و با قرارگرفتن مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند در وب‌سایت این شرکت کره‌ای، رونمایی رسمی از آن صورت گرفت.

وب سایت فارنت - حسن کریمی: پس از آنکه بارها و بارها تصاویر و مشخصات گلکسی C۷ Pro سامسونگ از طرف وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد، حالا و با قرارگرفتن مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند در وب‌سایت این شرکت کره‌ای، رونمایی رسمی از آن صورت گرفت.
گلکسی C7 Pro سامسونگ رسما رونمایی شد

گلکسی C۷ Pro از صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی از نوع Super AMOLED در کنار اندروید ۶.۰.۱ مارشملو، تراشه ۱۴ نانومتری اسنپ‌دراگون ۶۲۵ با پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A۵۳، فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز و ۴ گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. در قسمت جلو و پشت این محصول از دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۹ استفاده شده است.
گلکسی C7 Pro سامسونگ رسما رونمایی شد

حد نهایی توانایی این محصول در فیلم‌برداری هم به رزولوشن تمام اچ‌دی با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه می‌رسد. حافظه داخلی این میان‌رده ۶۴ گیگابایت بوده که ۵۰.۹ گیگابایت آن در اختیار کاربر است. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و بهره‌مندی از قابلیت Always-On و سامسونگ پی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است. پیش فروش این محصول از تاریخ ۱۶ ژانویه در چین آغاز خواهد شد اما هیچ حرف و سخنی در خصوص عرضه آن در دیگر بازارها به میان آورده نشده است. این محصول در رنگ‌های صورتی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج