۴۶۰۸۶۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بایدن:‌ تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ندارم

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا که به تازگی نشان ملی دریافت کرده است، گفت که تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری ندارد.

خبرگزاری ایلنا: معاون رئیس‌جمهوری آمریکا که به تازگی نشان ملی دریافت کرده است، گفت که تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری ندارد.

«جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که تصمیمی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ را نداشته و همچنین گفت که می‌خواهد از کارکنان خود در کاخ سفید در دو دانشگاه برای ادامه تحقیقات در رابطه با موضوع‌های مورد نظرش بهره ببرد.

وی که در یک مصاحبه تلویزیونی سخن می‌گفت، اعلام کرد که در ماه گذشته میلادی هنگامی که به خبرنگاران گفته است که برای یک مقام اجرایی بالا در چهار سال آینده نامزد خواهد شد،‌ تنها شوخی می‌کرده است.

وی گفت: «‌من قصدی برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری ندارم اما تمایل دارم تا کاملا در حوزه‌هایی که تا کنون تمام عمر خود را در آن صرف کرده‌ام، به طور کامل باقی بمانم.»

وی که پیش از این سناتور ایالت «دلاور» بوده است، گفت که موفق به تنظیم معاهده‌ای شده است که از طریق آن شش میلیون دلار را صرف به کار‌گیری متخصصان و کارکنان خود در کاخ سفید برای کار روی سیاست‌های داخلی و خارجی، تحقیقات سرطان و خشونت علیه زنان خواهد کرد.

وی همچنین گفت که دانشگاه‌های ایالات مورد اشاره از طریق فرآهم آوردن منابع وافر مالی وی را در این راه کمک خواهند کرد.

بایدن همچنین افزود: «من هنوز شغل پردرآمدی برای خود نیافته‌ام اما این‌ها کار‌هایی است که می‌خواهم به آن بپردازم.»

لازم به ذکر است که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری آمریکا روز پنجشنبه به «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری این کشور نشان ریاست‌جمهوری آزادی اعطا کرد. این نشان بر‌ترین نشان شهروندی ملی است که در مراسمی در کاخ سفید به این مقام ارشد آمریکایی اعطا شد.

اوباما گفت: «به دلیل اعتقاد و باورتان به هم‌وطنان آمریکایی‌ و عشق و علاقه‌ به این کشور و به دلیل خدماتی که در تمام طول عمر به این کشورارائه کردید خدماتی که برای نسل‌ها باقی خواهد ماند، در اواخر دوران ریاست‌جمهوری، خرسندم تا بر‌ترین نشان شهروندی این ملت را که نشان آزادی ریاست‌جمهوری است، به شما اعطا کنم.»

بایدن که در این مراسم بسیار هیجان‌زده به نظر می‌رسید، گفت که وی لایق چنین جایزه‌ای نیست.

وی گفت: «‌این افتخار نه تنها فرای لیاقت من است، بلکه بازتابی از میزان سعه صدر و بخشش شما است. من لایق این افتخار نیستم اما می‌دانم که از قلب رئیس‌جمهوری نشات گرفته است.»

اوباما در این زمینه افزود: «‌خانواده بایدن از جمله افرادی هستند که این کشور را ساختند. به همین دلیل است که خانواده من همیشه به وی و خانواده‌اش افتخار می‌کند.» ‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج