۴۶۰۸۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تصاویر جدیدی از گوشی HTC One X۱۰

تصاویر جدیدی از گوشی میان‌رده آینده شرکت تایوانی اچ تی سی با نام وان ایکس ۱۰ در فضای مجازی لو رفته است که برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.

وب سایت جی اس ام - مهدی فوقی: تصاویر جدیدی از گوشی میان‌رده آینده شرکت تایوانی اچ تی سی با نام وان ایکس ۱۰ در فضای مجازی لو رفته است که برخی از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد.
تصاویر جدیدی از گوشی HTC One X10

گوشی میان‌رده بعدی شرکت اچ‌تی‌سی، وان ایکس ۱۰، که این روزها شایعات زیادی را به خود اختصاص داده، قرار است جایگزین موبایل اچ‌تی‌سی One X۹ باشد و طبق شایعات نیز ارتقای سخت‌افزاری چندانی نسبت به آن نخواهد داشت.

طبق شایعات منتشرشده، One X۱۰ به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۹ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali T۸۶۰، صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی، ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۶.۳ مگاپیکسلی همراه با فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی ۷.۹ مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا مجهز خواهد بود.
گالری تصاویر (2 تصویر )

طبق تصاویر منتشرشده، گوشی وان ایکس10 به سنسور اثر انگشت در قاب پشتی مجهز شده است. همچنین، برخلاف سری جدید U از این کمپانی، گوشی One X10 دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون در قسمت بالایی خواهد بود.

گفتنی است که هنوز شرکت اچ‌تی‌سی هیچ اطلاعاتی از این محصول جدیدش را رسما منتشر نکرده است و طبق شایعات باید در سه ماهه اول سال میلادی جاری منتظر رونمایی از آن باشیم. همچنین انتظار می‌رود تلفن هوشمند One X10 شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی با قیمتی رقابتی و مناسب عرضه شود تا بتواند نظر کاربران را به خود جذب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج