جاباما
۴۶۱۶۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ارائه اپلیکیشن موبایلی کفن و دفن در روسیه

به‌تازگی یک اپلیکیشن موبایلی در روسیه ارائه شده که به مردم اجازه برنامه‌ریزی مراسم تشییع جنازه را می‌دهد. این اپلیکیشن با شک و تردید و حتی تمسخر مردم در این کشور روبرو شده است.

ایسنا: به‌تازگی یک اپلیکیشن موبایلی در روسیه ارائه شده که به مردم اجازه برنامه‌ریزی مراسم تشییع جنازه را می‌دهد. این اپلیکیشن با شک و تردید و حتی تمسخر مردم در این کشور روبرو شده است.
ارائه اپلیکیشن موبایلی کفن و دفن در روسیه

به نقل از بی بی سی، قراراست این اپلیکیشن تا دو ماه دیگر به مرحله بهره‌برداری برسد. طراحان این برنامه گفته‌اند هدف از آن ارائه اطلاعات به بستگان غم‌زده است که با روند سازماندهی مراسم خاکسپاری نزدیکان و عزیزانشان آشنایی ندارند.

این برنامه شبیه سایت "اوبر" طراحی شده و حتی اسمش "اومر" است که شبیه اوبر است و در روسی "او مرد" معنی می دهد.

ارائه دهندگان این اپلیکشن گفته‌اند که کاربران به سادگی می‌توانند نام متوفی، تاریخ مرگ، دین و آدرسش را در این برنامه بنویسند. سپس گزینه‌ها و قیمت خدمات در گورستان‌های مختلف و سازمان‌های خدمات مراسم تشییع جنازه، انتخاب میان سوزاندن یا دفن، و گزینه‌ها برای سنگ قبر‌های مختلف را دریافت خواهند کرد.

در مرحله بعد مشتری با تماس گرفتن از آنها می‌خواهد که جزئیات کار را ترتیب دهند. وب سایت ارایه دهنده این اپلیکیشن می‌گوید: "این آسان است. ساده‌تر از معامله با خاکسپاران تصادفی." این وبسایت همچنین در مورد تهیه اسناد مورد نیاز پس از مرگ مشورت می‌دهد."

اما به نظر می‌رسد که روس‌ها تحت تاثیر این اپلیکشن قرار نگرفته‌اند. برخی عملی بودن آن را به دلیل استفاده کم از اینترنت در روسیه بعید می‌دانند. گروهی دیگر آن را به دلایل شخصی رد می‌کنند.

همچنین شماری دیگر این ایده را به تمسخر گرفته‌اند. یک نفر به شوخی گفته است: "من نمی‌دانم برای مشتریانی که باز می‌گردند تخفیفی خواهد بود"، در حالی که دیگری می‌نویسد: "دوستت را با خود بیاور و ۱۵ درصد تخفیف بگیر."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج