۴۶۱۸۱۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پاناسونیک از دو تبلت همه‌فن حریف رونمایی کرد

پاناسونیک از دو تبلت جدید رونمایی کرده که مخصوص کار در شرایط سخت هستند. مدل FZ-Q۲ یک تبلت دوکاره است و مدل FZ-A۲ دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است. هر دوی این محصولات از خانواده‌ی سری Toughbook پاناسونیک هستند.

مجله دیجی کالا - ترانه هوشنگی: امروز پاناسونیک از دو تبلت جدید رونمایی کرده که مخصوص کار در شرایط سخت هستند. مدل FZ-Q۲ یک تبلت دوکاره است و مدل FZ-A۲ دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است. هر دوی این محصولات از خانواده‌ی سری Toughbook پاناسونیک هستند.

پاناسونیک از دو تبلت همه‌فن حریف رونمایی کرد

مدل FZ-Q۲ از پردازنده‌ی نسل ششم اینتل Core m۵ vPro بهره می‌برد و ویندوز ۱۰ پرو روی آن قرار دارد. صفحه‌نمایش این محصول ضد بازتاب نور است و صفحه کلیدش در مقابل نفوذ قطرات آب مقاوم است. این تبلت از امروز با قیمت ۲۲۹۹ دلار قابل خریداری است.

مدل FZ-A۲ پاناسونیک یک تبلت اندرویدی با صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی است که با اندروید ۶.۰ مارشمالو به بازار عرضه می‌شود. وزن این تبلت بسیار کم است و بر اساس ادعای پاناسونیک دارای دوام بالایی است. تراشه‌ی اینتل Atom روی آن قرار گرفته و دارای صفحه‌نمایش لمسی خازنی است.
ویژگی جالب این تبلت این است که کاربر می‌تواند حتی با دستکش هم امضای خود را روی تبلت ثبت کند. دوربین پشتی FZ-A۲ هشت مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن هم ۲ مگاپیکسل است. ۴ گیگابایت رم داشته و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم روی این محصول دیده می‌شود. این تبلت به خروجی HDMI مجهز است و USB ۳.۰ دارد. ارزان‌ترین مدل این تبلت ۲۱۸۹ دلار قیمت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج