۴۶۲۰۵۷
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

طنز؛ بیانیه جدید کارلوس کی‌روش!

احمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رضا کاظمی در روزنامه شهروند نوشت:

با وجود این‌که حتی دعواهای «مادرشوهر VS عروس» هم بعد از یکی دو هفته تمام می‌شود اما هنوز که هنوز است بحث و جدل‌های مابین سرمربی تیم‌ملی و سرمربی پرسپولیس تمام نشده! درست عین همان دعواهای خانوادگی که عروس از تیکه‌ها و به قول معروف کلفت‌وگنده‌های مادرشوهر و خواهرشوهرش مبنی بر این‌که «پسر عین دسته گلمون چرا از وقتی ازدواج کرده اینقد لاغر شده؟!» ناراحت می‌شود و شب علاوه بر پرت کردن بالش شوهرش از روی تخت به سمت کاناپه، او را تهدید به اجرای مهریه و طلاق می‌کند، کارلوس کی‌روش هم که از دست حرف‌های برانکو و سایر مربیان ایرانی (خارسو و خارشوهرهای ورزشی‌اش!) شاکی است، زورش به تیم‌ملی بیچاره رسیده و مسئولین فدراسیون را تهدید به استعفا می‌کند.
کارلوس خان در جدیدترین حرکتش هم یک بیانیه ٩ بندی در صفحه فیسبوکش گذاشته و مسئولیت عدم موفقیت احتمالی تیم‌ملی را بر گردن برانکو و تاج و ابر و باد و مه و خورشید و فلک انداخته و مانند مالیات قراردادش، خودش را هم معاف کرده است! ما اگرچه قدردان زحمات و نتایج خوب سرمربی تیم‌ملی هستیم و هیچ علاقه‌ای نداریم که مربیانِ «از پشت فنس تمرین دیده»، «من این فوتبالوووو نوموخااااامی» و «خیلی عذرمیخوام! خیلی ببخشیدی» هدایت تیم‌ملی را به دست بگیرند اما با روند فعلی هیچ بعید نیست که چند روز دیگر با بیانیه جدیدی از جانب آقای کی‌روش روبه‌رو بشویم که شامل یک همچین محتویات و درخواست‌هایی باشد:

١ - از آن‌جایی که تجربه چندین‌سال زندگی در ایران به من نشان داده است که «این‌جا همه چی درهمه»، سازمان لیگ موظف است با مهندسی معکوس در اقدامی کارشناسانه و جدی ضمن جابه‌جایی برنامه تیم‌ملی و برنامه بازی‌های باشگاهی، روزهای موسوم به «فیفا دی» را به برگزاری بازی‌های لیگ و جام حذفی اختصاص دهد تا در سایر روزهای ‌سال بازیکنان در اختیار کادر فنی تیم مالی باشند.

٢ - وزارت امورخارجه ایران نیز وظیفه دارد تا با انجام مذاکرات دیپلماتیک با کشورهایی مثل روسیه و هلند و ... که ما در لیگ آنها بازیکن لژیونر داریم، فدراسیون‌های این کشورها را ملزم به اجرای «بند یک» کند تا بازیکنان اصلی‌مان را به‌جر در روزهای فیفادی هر وقت که اراده کردیم در اختیارمان قرار دهند.

٣ - مسئولان فدراسیون می‌بایست تمام تلاش خود را برای کاهش پارازیت‌های ماهواره‌ای به‌خصوص در روزهای پنجشنبه و جمعه که من و تو «استیج» دارد به کار ببرند و با همکاری وزارت ارشاد و همچنین سازمان صداوسیما رایزنی‌های لازم برای اول شدن «آرش و نیکیتا» که خوانندگان مورد علاقه من در این شو هستند را انجام دهند. بدون‌شک برنده شدن ناعادلانه یک ارمیای دیگر در این برنامه می‌تواند اثرات منفی جبران‌ناپذیری بر روحیه کادرفنی و بازیکنان تیم‌ملی بگذارد!

٤ - مدیرعامل و اعضای هیأت مدیر باشگاه پرسپولیس موظف هستند تا ضمن فسخ قرارداد با سرمربی کراوات‌ تیم‌شان او را از کشور دیپورت نمایند.

٥- درصورت عدم همکاری باشگاه پرسپولیس و استمرار حضور برانکو ایوانکوویچ در این تیم، مسئولان عالیرتبه امنیتی می‌بایست او را ممنوع‌التصویر، ممنوع‌المصاحبه، ممنوع البیانیه و ممنوع‌الهرگونه‌کنفرانس‌ِخبری نماید!

٦- در صورت اجرایی نشدن هر یک از بندهای فوق، مسئولیت کلیه نتایج تیم‌ملی در آینده و همچنین در گذشته (از جمله چهارم شدن در جام جهانی، حذف از جام ملت‌های آسیا با شکست مقابل عراق و ...) به عهده خودتان و هفت جد و آبادتان است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      رد شما نویسنده را که مسئله ملی یک ملت را به باد تمسخر می گیرید و نمی فهمید که عده ای برنامه دارند تا باشگاه بی ارزش پرسپولیس را بالاتر از تیم ملی جا بزنند ،
      ای شرم بر شما باد که اینقدر نسبت به پرچم تیم ملی کشور خود بی تفاوت هستید .

      اگر پرسپولیسی ها غیرت داشتند که اجازه نمی دادند که برانکو و مشتس پرسپولیسی احمق سبب تحقیر تیم ملی و مدبی ان و در نهایت تحقیر ملت ایران گردند
      ...

    • اردشير

      اقا ادب داشته باش لازم نيست درمورد فوتبال نظر بدي

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج