۴۶۲۲۲۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

تولید اسلحه ای با ظاهری شبیه به اسمارت فون

این اسلحه که توسط Ideal Conceal، کمپانی مستقر در مینه سوتا تولید شده، اسلحه ای دو لول است که می تواند دو گلوله را در خود جای دهد و از دید لیزری کامل برخوردار است.

وب سایت تک شات: به نیروهای پلیس اروپا هشدار داده شده است که با توجه به قریب الوقوع بودن عرضه اسلحه ای شبیه به یک اسمارت فون در آمریکا، آماده رویارویی با موارد مشکوک باشند. اسلحه Ideal Conceal که اسلحه ای با کالیبر ۰.۳۸۰ است را می توان جوری جمع کرد که شکل و شمایلی مانند یک اسمارت فون را داشته باشد. این اسلحه در چند ماه آینده در آمریکا برای فروش عرضه می شود و احتمالا پس از آن بصورت غیرقانونی راهی اروپا خواهد شد.
تولید اسلحه ای با ظاهری شبیه به اسمارت فون

این اسلحه که توسط Ideal Conceal، کمپانی مستقر در مینه سوتا تولید شده، اسلحه ای دو لول است که می تواند دو گلوله را در خود جای دهد و از دید لیزری کامل برخوردار است. دسته این اسلحه را می توان به سمت بالا خم کرد تا ظاهر این اسلحه را به شکل یک موبایل تغییر دهد؛ به همین دلیل هم نام "iPhone gun" به آن داده شده است.

بنا بر گزارش نشریه تایمز، Ideal Conceal تا کنون ۱۲ هزار پیش سفارش برای این محصول که ۳۹۵ دلار قیمت دارد دریافت کرده است و عرضه آن را در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد. پلیس بلژیک که پس از حملات تروریستی اخیر در اروپا در حالت آماده باش به سر می برد، از ورود غیرقانونی این اسلحه به کشورهای اروپایی اظهار نگرانی کرده است.
تولید اسلحه ای با ظاهری شبیه به اسمارت فون

در متن هشدار پلیس آمده است: «این اسلحه در ظاهر هیچ تفاوتی با یک اسمارت فون ندارد و چون اکثر مردم همراه خود یک اسمارت فون حمل می کنند شانس اینکه این اسلحه مورد توجه نیروهای پلیس قرار نگیرد بسیار زیاد است.»

تولیدکننده این محصول نیز گفته که «این اسلحه طوری طراحی شده که از دید مصون بماند و به راحتی در کیف یا جیب جا بگیرد. این اسلحه امکان شلیک بسیار سریع را دارد و فاقد چکش است بنابراین قبل از شلیک نیازی به آماده سازی آن نیست. امروزه همراه داشتن چنین اسلحه ای از ضروریات است.»

این اسلحه قرار بود در سال ۲۰۱۶ معرفی شود اما تولید آن با تاخیر مواجه شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسول زارعی

      خیلی باحاله ایرانیا یادبگیرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج