۴۶۲۳۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هل هله در بندر!

پتروشیمی بندر امام بعدازظهر دیروز با پیروزی ۸۸-۷۴ مقابل مهرام برای اولین بار به قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسید.

هل هله در بندر!
برترین ها: پتروشیمی بندر امام بعدازظهر دیروز با پیروزی ۸۸-۷۴ مقابل مهرام برای اولین بار به قهرمانی لیگ برتر بسکتبال رسید.

پتروشیمی بندر امام برای اولین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر بسکتبال موفق شد قهرمان شود. شاگردان مهران حاتمی عصر دیروز در پنجمین بازی از سری فینال لیگ برتر ۸۸-۷۴ مهرام، مدافع ۵ عنوان قهرمانی اخیر لیگ برتر را شکست دادند.

این بازی در حالی به نفع پتروشیمی تمام شدکه آنها دو بازی اول را در ماهشهر برده و بازی سوم و چهارم را در تهران باخته بودند. این بازی در شرایطی برابر دنبال می شد اما اشتباهات متوالی بازیکنان مهرام در کوارتر سوم فاصله امتیاز را زیاد کرد. مهدی کامرانی در این کوارتر پنج فوله شدو فرید اصلانی به جای او به بازی آمد.

وحید حاجیان، گارد رأس دیگر مهرام هم کمی قبل از کامرانی پنج فوله شده بود. هر چند در کوارتر چهارم سانی بچیروویچ، حامد آفاق و ارغوان از پتروشیمی پنج فوله شدند اما درصد پایین پرتاب های موفق مهرامی ها باعث شد آنها نتوانند فاصله امتیازاتشان را کم کنند.

مراسم اختتامیه لیگ برتر نسبت به سال قبل با نظم بهتری برگزار شد. بازیکنان و کادر فنی پتروشیمی که سر از پا نمی شناختند خیلی زود روی سکو قرار گرفتند اما مهرامی ها که توان راه رفتن هم نداشتند خیلی دیر به سالن برگشتند. قبل از شروع و دادن جام قهرمانی، جامی که از طرف همسر حامد آفاق تهیه شده بود به تیم پتروشیمی اهدا شد. جابر ابراهیم بازیکن آمریکایی پتروشیمی بعد از سوت پایان به سمت مهدی کامرانی و محمدصمد نیکخواه بهرامی رفت و با آنها صحبت کرد.

نکته جالب غیبت تیم فولاد ماهان تیم سوم لیگ بود. آنها در حالی که فدراسیون رسما دعوتشان کرده بود برای گرفتن جام به تهران نیامده بودند. مهرامی ها فقط چند بازیکن جوان و اعضای کادر پزشکی شان را برای دریافت جوایزشان فرستاده بودند. مسئولان وزارت ورزش در مراسم اختتامیه لیگ برتر بسکتبال غایب بودند. شنیده شد مهرامی ها از اینکه قرار بود یک مقام غیرورزشی (قائم مقام پتروشیمی) جام آنها را اهدا کند دلخور بودند. هیچکدام از مهرامی ها تمایلی به اظهارنظر درباره این مسئله نداشتند. مهرامی ها خیلی زود بعد از اینکه مدال هایشان را گرفتند، سالن را ترک کردند.

البته یکی دو نفر از مهرامی ها روی سکو حاضر شدند. محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال جام قهرمانی لیگ برتر را به پتروشیمی داد. این مراسم هرچند نظم بهتری نسبت به سال های قبل داشت اما شور و هیجانی نداشت و خیلی ساده تر از چیزی که انتظار می رفت برگزار شد. در پایان شنیده شد مهرامی ها با این شکست قید حضور در بازی های بسکتبال غرب آسیا در اردیبهشت ماه را زده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یوسف

      آقا باختن جنبه می خواد که مهرامی ها نداشتن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج