۴۶۲۹۰۹
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

خودروی دی اس ۴ کراس بک در راه ایران

خودروهای لوکس DS از زیرشاخه‌های برند فرانسوی پژو سیتروئن هستند و به زودی نیز قرار است شاهد حضور این شرکت در بازار کشومان باشیم. دی اس ۴ کراس بک (DS۴ Cross Back) نام خودرویی است که در آینده‌ی نزدیک رونمایی و به فروش خواهد رسید.

وب سایت گجت نیوز - م. معصوم‌پور: خودروهای لوکس DS از زیرشاخه‌های برند فرانسوی پژو سیتروئن هستند و به زودی نیز قرار است شاهد حضور این شرکت در بازار کشومان باشیم. دی اس ۴ کراس بک (DS۴ Cross Back) نام خودرویی است که در آینده‌ی نزدیک رونمایی و به فروش خواهد رسید. در ادامه، با مشخصات فنی این خودروی فرانسوی و البته گران‌قیمت آشنا می‌شویم و قیمت فروش آن در کشورمان را نیز بررسی می‌کنیم.
خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران

برخی از شرکت‌های صنعت خودرو، زیرشاخه‌هایی را برای خود تاسیس کرده و گروهی از محصولات خود را با این زیرشاخه‌ها عرضه می‌کنند. به عنوان مثال، لکسوس زیرشاخه‌ی تویوتا، اینفینیتی زیرشاخه‌ی نیسان و آکورا زیرشاخه‌ی شرکت هوندا هستند. به همین ترتیب، گروه خودروسازی پژو سیتروئن نیز زیرشاخه‌ای به نام DS تاسیس کرده و خودروهای متفاوتی را با آن وارد بازار می‌کند.

خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران

DS به زودی نیز وارد ایران خواهد شد و یکی از مدل‌های لوکس و اسپرت خود را به فروش می‌رساند. دی اس ۴ کراس بک (DS۴ Cross Back) نام خودرویی است که در سال ۲۰۱۱ متولد شد و بر روی پلتفرم PF۲ پژو سیتروئن ساخته شده است. تا به امروز خودروی نیسان جوک توربو را گران‌ترین شاسی بلند جمع و جور بازار ایران می‌دانستیم اما به زودی DS۴ کراس بک، این عنوان را از آن خود خواهد کرد.
خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران

دی اس ۴ کراس بک تاکنون چند بار فیس لیفت شده و چهره‌ی متفاوت و جدیدی را در مقایسه با نسل اول خود پیدا کرده است. نمای روبروی خودرو بیشترین تغییر را داشته و فضای داخلی، موتور و امکانات سفارشی نیز به‌روز شدند. این خودروی فرانسوی در واقع چیزی بین هاچ بک و شاسی بلند است و توانایی عبور از مناطقی با آسفالت بی‌کیفیت و نامناسب را نیز دارد. رانندگان با نشستن پشت فرمان DS۴، احساس راندن یک هاچ بک سریع و اسپرت را تجربه می‌کنند.

خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران

اساس طراحی دی اس ۴ کراس بک چیزی شبیه هیوندای ولستر است. فرانسوی‌ها که قصد داشتند خودرویی متفاوت‌تر و خاص‌تر از C۴ روانه‌ی بازار کنند، اول از همه دستگیره‌ی درب‌های عقب را مخفی کرده و نمای جانبی آن را بیشتر شبیه به خودروهای کوپه طراحی کرده‌اند. همچنین فاصله‌ی کف خودرو تا زمین در DS۴ حدود سه سانتی‌متر بیشتر از C۴ شده است. این موضوع، تاثیر چندانی در هندلینگ خودرو نداشته و همچنان شاهد سواری بسیار خوب و لذت‌بخش با دی اس ۴ کراس بک خواهیم بود.
خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران

یکی از ویژگی‌های عجیب این خودرو، ثابت بودن شیشه‌های عقب است؛ به این معنی که نمی‌توان شیشه‌ها را بالا یا پایین برد. در نسخه‌ی فول دی اس ۴ کراس بک ، امکانات بسیاری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد که می‌توانید آن‌ها را در جدول زیر مشاهده کنید. همچنین مشخصات فنی این خودروی فرانسوی در جدول جداگانه‌ای قابل مشاهده است.

خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران

گفتنی است که DS۴ کراس بک با تحویل ۳۰ روزه و قیمت ۱۷۹ میلیون تومان به فروش خواهد رسید. همچنین مشتریان می‌توانند این خودرو را با قیمت ۱۷۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به صورت نقدی خریداری کنند. دی اس ۴ کراس بک در لیست خودروهای مجاز وارداتی نیز قرار گرفته و شاید در نمایشگاه خودروی تهران که در ماه آینده برگزار می‌شود، شاهد رونمایی رسمی آن باشیم. بنابراین اطلاعات بیشتر در مورد این خودرو در آینده‌ی نزدیک اعلام خواهد شد.
خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران
خودروی دی اس 4 کراس بک در راه ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      180 میلیون تومن ؟؟ هم قیمت یه آپارتمان کوچیکه .
      چه خبره آخه ؟؟؟
      پس ما مردم عادی چی میشیم ؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج