۴۶۲۹۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

قدرتمندترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶

اخیراً انتوتو سه لیست جالب از رده‌بندی اسمارت‌فون‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است.

وب سایت شهر سخت افزار - علی کی نژاد: اخیراً انتوتو سه لیست جالب از رده‌بندی اسمارت‌فون‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده است. با اینکه امتیاز کسب‌شده در بنچمارک گویای همه‌جانبه‌ای از گوشی موردنظر نیست اما با توجه به رشد اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سه‌بعدی، این بنچمارک به عامل مهمی در انتخاب یک اسمارت‌فون تبدیل می‌شود. قدرتمندترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
قدرتمندترین گوشی‌های سال 2016

لیست نهایی امسال کمی متفاوت‌تر از لیست‌های پیشین است. انتوتو با حذف برخی امتیازات تقلبی و ناقص، ثبات و اعتبار بیشتری به نتایج نهایی بخشیده است. یک فاکتور جدید که در نتایج اعمال شده، ثبات امتیاز (Score Stability) است که به‌عنوان یک فاکتور ارجاعی به امتیازات در خلاصه نتایج ثبت خواهد شد. این عامل جهت کنترل اختلاف امتیازات ثبت‌شده برای یک مدل می‌باشد؛ مثلاً تفاوت امتیاز در حالت Balance mode و Performance mode که فاکتور Score Stability ثبات بنچمارک‌های ثبت‌شده برای یک اسمارت‌فون را مشخص می‌کند. انتوتو در آینده لیست ۱۰ اسمارت‌فون برتر با بیشترین ثبات امتیاز را منتشر خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید بنچمارک یک اسمارت‌فون جهت ثبت در لیست ۲۰۱۶ انتوتو شامل سه قانون زیر می‌باشد:
  1. امتیاز یک مدل در لیست، میانگین امتیازات ثبت‌شده در نرم‌افزار انتوتو برای آن مدل است، نه بیشترین امتیاز. بنابراین امکان کمتر یا بیشتر بودن امتیاز در تست‌ها وجود دارد.
  2. بنچمارک‌ها در بازه زمانی 1 ژانویه تا 31 دسامبر 2016 انجام شده‌اند.
  3. یک مدل خاص حداقل 2000 بنچمارک ثبت‌شده داشته باشد.
انتوتو سه لیست نهایی شامل لیست کلی، گوشی‌های اندرویدی و دستگاه‌های اپلی برای سال 2016 منتشر کرده است. امسال بهترین عملکرد در میان اسمارت‌فون‌ها را iPhone 7 Plus با امتیاز 181316 به خود اختصاص داده است. برادر کوچک‌تر یعنی iPhone 7 نیز مجهز به همان چیپست قدرتمند Apple A10 با 172001 امتیاز در رده دوم قرار دارد. رده سوم نیز متعلق به قدرتمندترین گوشی اندرویدی یعنی OnePlus 3T با تراشه SD821 و امتیاز متوسط 163013 می‌باشد.
قدرتمندترین گوشی‌های سال 2016

در لیست اسمارت‌فون‌های اندرویدی نیز پس از OnePlus ۳T، گوشی چینی دیگر LeEco Le Pro۳ با امتیاز نزدیک ۱۵۹۹۱۱ در مکان دوم قرار گرفته است. پرچمدار موتورولا Moto Z رده سوم قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی سال ۲۰۱۶ می‌باشد.
قدرتمندترین گوشی‌های سال 2016

در بخش دستگاه‌های مبتنی بر iOS نیز تبلت فوق‌العاده "iPad Pro ۱۲.۹ با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته است. این تبلت با اختلاف قابل توجه نسبت به قدرتمندترین اسمارت‌فون سال ۲۰۱۶ یعنی iPhone ۷ Plus و با امتیاز ۱۹۴۸۳۸ نشان از توجه ویژه اپل به این آیپد محبوب دارد. پس از آیفون ۷ پلاس رده دومی، نسخه کوچک تبلت اپل یعنی "iPad Pro ۹.۷ با میانگین امتیاز بنچمارک ۱۷۳۱۴۰ قرار دارد.
قدرتمندترین گوشی‌های سال 2016

نکته جالب این لیست، عدم حضور بزرگ‌ترین تولیدکننده اسمارت‌فون جهان یعنی سامسونگ در میان قدرتمندترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ می‌باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج