۴۶۳۰۲۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

حرکت تمامی قطارهای هلند با انرژی بادی

طبق گفته شرکت ملی راه آهن هلند یعنی NS، در حال حاضر نیروی تمام قطارهای برقی هلند به وسیله انرژی بادی تأمین می شود و تنها تعداد معدودی از قطارهای دیزلی ناوگان ریلی این کشور، از سوخت فسیلی برای تأمین انرژی خود استفاده می کنند.

وب سایت کلیک: شرکت ملی راه آهن هلند اعلام کرد در حال حاضر تمام برق مورد نیاز قطارهای برقی این کشور از طریق انرژی بادی تأمین می شود.
حرکت تمامی قطارهای هلند با انرژی بادی

طبق گفته شرکت ملی راه آهن هلند یعنی NS، در حال حاضر نیروی تمام قطارهای برقی هلند به وسیله انرژی بادی تأمین می شود و تنها تعداد معدودی از قطارهای دیزلی ناوگان ریلی این کشور، از سوخت فسیلی برای تأمین انرژی خود استفاده می کنند.

شرکت NS یک قرارداد همکاری با شرکت Eneco که یک شرکت تامین کننده انرژی است، امضا کرده است. شرکت Enenco به موجب این قرارداد موظف است با ایجاد مزارع بادی، برق مورد نیاز مورد قطارهای برقی هلند را به مدت ۱۰ سال تأمین کند.

قطارهای برقی هلند در سال جاری۱٫۲ میلیارد کیلووات ساعت برق مصرف خواهند کرد که برابر با کل مصرف خانگی برق در این کشور است. در سال ۲۰۱۷ در حدود ۶۰۰،۰۰۰ مسافر در هلند با قطارهای برقی جابه جا خواهند شد که تمام برق مورد نیاز این قطارها توسط انرژی بادی تأمین خواهد شد.

جالب است بدانید که تنها سه بار چرخش توربین های بادی شرکت Enco برای تأمین برق مورد نیاز یک قطار به مسافت یک کیلومتر، کافی است. شرکت NS هر روز از ۵۵۰۰ قطار برای جابه جایی مسافران استفاده می کند.

مدیر شرکت Eneco سال گذشته اذعان کرد که ۲۰ درصد از دی اکسید کربن تولید شده توسط وسایلی که هر برای حمل و نقل استفاده می شوند، تولید می شود و برای اینکه وسایل نقلیه آسیبی به محیط زیست وارد نکنند، باید از روش هایی برای تأمین انرژی آن ها استفاده شود که محیط زیست را با دی اکسید کربن و عناصر مضر دیگر، آلوده نکنند.

سخنگوی شرکت NS اعلام کرد که شرکت Enco در قرارداد خود با این شرکت متعهد شده بود که در سال ۲۰۱۸، برق مورد نیاز قطارها را با انرژی بادی تأمین کند؛ اما خوشبختانه مسئولان این شرکت توانستند زودتر از موعد مقرر به تعهد خود عمل کنند.

وی همچنین اعلام کرد که به زودی توربین های بیشتری هم در مزارع و هم در خارج از مناطق ساحلی نصب خواهند شد تا تأمین برق مورد نیاز قطارها با مشکلی مواجه نشود. همچنین شرکت NS تلاش می کند تا نیروی مصرفی توسط قطارها را بهینه سازی کند. هدف این شرکت این است که تا سال ۲۰۲۰ برق مصرفی قطارها به ازای هر مسافر، ۳۵ درصد نسبت به انرژی مصرفی قطارها در سال ۲۰۰۵ کاهش پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج