۴۶۳۰۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

امیدواری کوتینیو برای کسب جام با لیورپول

هافبک برزیلی لیورپول عنوان کرد این تیم باید نهایت تلاشش را به کار بگیرد تا به افتخاری بزرگ در این فصل برسد.

ایسنا: ‌به نقل از گاردین، فیلیپه کوتینیو بعد از پشت‌سر گذاشتن مصدومیت نسبتا سنگینی که داشت، به ترکیب لیورپول بازگشت و دقایقی برابر منچستریونایتد به میدان رفت.

لیورپول فردا (چهارشنبه) در بازی تکراری جام حذفی باید برابر پلیموث قرار بگیرد. دیداری که در زمین تیم دسته سومی برگزار می‌شود. لیورپولی‌ها در بازی رفت در حالی که اکثر بازیکنان جوان خود را به زمین فرستاده بود در ورزشگاه آنفیلد به تساوی بدون گل رسید.

کوتینیو درباره شرایط قرمزها گفت‌: باید بیشتر متحد باشیم. فصل خیلی طولانی است. اهداف خیلی مهمی در سر داریم که می‌توانیم به آن برسیم. همیشه وقتی نتایج خوب کسب می‌کنید، اعتماد به نفس‌تان بالا می‌رود. متاسفانه در بازی‌های قبل خوب بازی نکردیم ولی نباید از هدفمان دست بکشیم بلکه باید بیشتر تلاش کنیم. این فصل برای ما و لیورپول بسیار مهم است. اگر خوب کار کنیم می‌توانیم به افتخار مهمی دست پیدا کنیم.

لیورپول در چهار بازی قبلی خود نتوانسته است به برد برسد. آنها امیدوار هستند فردا با برتری برابر پلیموث راهی دور بعد جام حذفی انگلیس شوند. قرمزها همچنین دیدار رفت نیمه نهایی جام اتحادیه را نیز به ساوتهمپتون واگذار کردند که باید اواسط هفته‌ بعد برای جبران آن در آنفیلد به میدان بروند.

کوتینیوی ۲۴ ساله در پایان به صحبت در مورد کار کردن زیر نظر یورگن کلوپ پرداخت و اظهار کرد: کلوپ مربی بسیار بزرگی است. او ذهنیت تیم ما را تغییر داده است. زیر نظر او لیورپول از نظر دفاعی خیلی قوی‌تر شده و جا برای بهتر شدن هم دارد.

لیورپول بعد از بازی فردا شب باید در لیگ برتر در خانه پذیرای سوانزی باشد. آنها هفته‌ بعد نیز مصافی فینال گونه برابر چلسی در آنفلید دارند. بازی که دیدار رفت آن را قرمزها در استمفوردبریج دو بر یک بردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج