۴۶۳۱۹۵
۷ نظر
۵۰۰۱
۷ نظر
۵۰۰۱
پ

هجوم به ناطق نوری پس از تخریب هاشمی

نطق ناطق نوری در مراسم هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی و آنچه او از ظلم به رییس تازه درگذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت، باعث شد تا رسانه های حامی جریان اصولگرایی به تندی به اظهاراتش واکنش نشان داده، حتی از تخریب او واهمه ای نداشته باشند.

روزنامه تماشاگران امروز - سعید شمس: نطق ناطق نوری در مراسم هفتم آیت الله هاشمی رفسنجانی و آنچه او از ظلم به رییس تازه درگذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت، باعث شد تا رسانه های حامی جریان اصولگرایی به تندی به اظهاراتش واکنش نشان داده، حتی از تخریب او واهمه ای نداشته باشند.

رسول منتجب نیا، قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگویی کوتاه به هجمه ای که علیه علی اکبر ناطق نوری وارد شده، واکنش نشان داده است:

ظاهرا حمله به آقای ناطق جایگزین حمله به هاشمی شده است!

- بنده حاج آقای ناطق را از اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی می شناسم. ایشان روحانی شجاع و انقلابی روزهای مبارزه بودند که از همان ابتدای نهضت تصمیم به همراهی با امام (ره) گرفتند. ایشان در راه مبارزه با رژیم ستمشاهی هم تلاش های زیادی کردند و تهدیدهای زیادی را به جان خریدند.
دقیقا به یاد دارم که در ۱۲ بهمن سال ۵۷ چه زحمت هایی در مراسم استقبال از رهبر کبیر انقلاب کشیدند و حتی در بهشت زهرا عمامه از سر برداشتند تا امنیت جان حضرت امام (ره) را حفظ کنند. ایشان همچنین در سال های استقرار جمهوری اسلامی در مناصب مهمی اعم از ریاست مجلس در رکاب شهید بهشتی و مرحوم هاشمی تلاش های گسترده ای داشتند. در آن روزها رفیق و رقیب، آقای ناطق نوری را با خصیصه مردانگی و جوانمردی می شناختند.

البته در آن روزها مخالفان سرسختی هم داشتند.

- این طبیعی است که یک سیاستمدار برجسته که در سطح ممتاز فعالیت می کند، همیشه گروهی را مخالف و معترض خود ببیند. مهم اما این است که هیچ گاه مشاهده نشد ایشان نسبت به آنها نامردی و جفا کند. یادم می آید در اولین روزهای تشکیل مجلس چهارم، ایشان اعضای هیات رییسه مجلس سوم که عضو مجمع روحانیون مبارز و آن روزها در انزوای کامل بودند را در یکی از شب های ماه مبارک رمضان به مراسم افطاری دعوت کردند و با احترام خاصی با ما دیدار کردند.

چطور شد که راه آقای ناطق نوری از اصولگرایان جدا شد؟ به طوری که از آخرین حضورشان در جلسه های جامعه روحانیت مبارز نزدیک به هشت سال می گذرد.

- ایشان اگر نگوییم نفر اول، نفر دوم جریان اصولگرایی بودند و همیشه در مباحث انتخاباتی تصمیم گیری نهایی را به عهده داشتند اما از زمانی که احساس کردند توسط برخی از تندورهای جناح راست به اصلاح طلبان و همچنین آیت الله هاشمی ظلم می شود، بر اساس روحیات پهلوانی که دارند، نتوانستند بربتابند و در حالی که خودشان و خانواده شان هم مورد اتهام های آنچنانی قرار گرفتند، با مرامی پهلوانانه قدم به میدان گذاشتند و از آنچه فکر می کردند حق است دفاع کردند.
به این ترتیب مسیرشان از مسیر اصولگرایان جدا شد تا آقایانی که زمانی حاج آقای ناطق را به عنوان مصلح پذیرفته بودند، با جوانمردی شان کنار نیایند و در نتیجه به طور ناجوانمردانه ای به این شخصیت ممتاز حمله کنند.

پس مطالبی که در روزنامه های اصولگرایی نوشته می شود، از این پس هم ادامه خواهد داشت؟

- متاسفانه جواب من به این سوال شما مثبت است. رسانه هایی که از بیت المال ارتزاق می کنند و حتی به نوعی تریبون نظام مقدس به شمار می روند، به تخریب این چهره اصرار می ورزند. می توان این طور گفت که پس از تخریب آقای هاشمی، شاهد ظلم اکبر به یکی از چهره های ارزشی نظام هستیم. آقای ناطق نوری یکی از اسطوره های انقلاب شمرده می شوند و به همین دلیل واجب است تا تندروها دست از تخریب ایشان بردارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چقدر به این اقدامات ضد اخلاقی ادامه دهند نتیجه معکوس خواهد داشت ، دلواپسان با بی اخلاقیها به نتیجه نخواهند رسید

    • بدون نام

      بیخود کردن انها نمیفهمند

    • بدون نام

      مرگ بر منافقین

    • بدون نام

      دلوااپسان زیاده رو باعث اختلال در نظام میشوند و ضد مملکت هستند

    • بدون نام

      خوب خدا رو شکر که این دلواپس ها ی نفر رو پیدا کردند که تخریبش کنند.حالا میفهمیم که چرا در رحلت آقای رفسنجانی انقدر ناراحت بودند

    • رضا پ

      این کارها تمام دارو دسته اصولگرا ها و دلواپسان را نزد مردم منفورتر از گذشته خواهد کرد

    • بدون نام

      مردم خوب اینا (دلواپسان و تندروهای رفیق اسرائیل و آمریکا) را شناختن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج