۴۶۳۲۱۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خبر بد برای طرفداران بازی Half-Life

وب‌سایت خبری Game Informer به تازگی گفت و گویی با موضوع Half-Life ۳ با یکی از کارکنان ناشناس کمپانی Valve داشته است و بر خلاف شایعات به گوش رسیده در چند ماه گذشته، به نظر می‌رسد دنباله‌ای برای این سری پرطرفدار در کار نیست.

وب سایت تک شات: وب‌سایت خبری Game Informer به تازگی گفت و گویی با موضوع Half-Life ۳ با یکی از کارکنان ناشناس کمپانی Valve داشته است و بر خلاف شایعات به گوش رسیده در چند ماه گذشته، به نظر می‌رسد دنباله‌ای برای این سری پرطرفدار در کار نیست.
خبر بد برای طرفداران بازی Half-Life

این منبع ناشناس درباره ساخت قسمت سوم سری پرطرفدار Half-Life گفت: «فکر نمی‌کنم بازی دیگری در کار باشد.»

هر بار که یک پروژه Half-Life جدید قوت می‌گیرد و بعد شکست می‌خورد، شروع پروژه بعدی سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. چراکه این صنعت مدام در حال تغییر است و کار‌های بسیار زیاد دیگری وجود دارد.

اما آیا ممکن است ساخت Half-Life ۳ به عهده توسعه دهنده خارجی سپرده شود؟ طبق گفته‌های این منبع ناشناس این احتمال بعید به نظر می‌رسد.

اگر سعی در حفظ طرفداران داشته باشید، سپردن این بازی به یک توسعه دهنده خارجی بهترین راه نیست، چون بازی دیگر روحی که باید را نخواهد داشت. حتی بسیاری از اعضای Valve نیز اکنون دیگر متفاوت از گذشته‌اند، پس اعتبار این بازی در خود این شرکت هم آنچنان وجود ندارد.

این منبع داخلی با اشاره به ساختار شرکت ولو گفت: من شنیده‌ام که برخی از تیم‌ها دو تا سه نفر را مشغول کار بر روی این پروژه کرده‌ بودند و در نهایت این افراد به بن‌بست ریسده‌اند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد Half-Life ۳ هیچگاه به واقعیت نخواهد پیوست. در هر صورت دو واقعیت درباره این موضوع کاملا مشخص است: پتانسیل بسیار بالای فرنچایز Half-Life برای ساخت قسمت جدید آن از یک طرف و از طرف دیگر سطح انتظارات بسیار بالا از این سری که به طور حتم ساخت یک بازی جدید را بسیار سخت می‌کند.
خبر بد برای طرفداران بازی Half-Life
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج