۴۶۳۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

همیشه که نباید طراحی های صنعتی ساده و کسل کننده باشند. اگر نگاهی به این محصولات بیندازید متوجه می شوید که اختراعات و ابداعات می توانند جالب و شیک هم باشند.

محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

برترین ها:

همیشه که نباید طراحی های صنعتی ساده و کسل کننده باشند. اگر نگاهی به این محصولات بیندازید متوجه می شوید که اختراعات و ابداعات می توانند جالب و شیک هم باشند.

محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

بطری تصفیه آب Lifesaver Bottle

این بطری اولین بطری تصفیه آب جهان است و باکتری، ویروس، انگل، قارچ و همه پاتوژن های آبی میکروبیولوژیک را بدون استفاده از مواد شیمیایی مانند ید یا کلر که بوی بدی بجا می گذارند از بین می برد. این بطری بلافاصله و به راحتی آب شیرین قابل شرب تولید می کند. سیستم آن به صورتی است که فناوری یگانه ایمنی هم دارد که بعد از انقضای کارتریج بطری، آن را می بندد و اجازه نمی دهد که آب آلوده داخل آن را بنوشید.



محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

پاک کن سنگی Megawing

سنگ های لبه تیز سفری طولانی را در مسیر رودخانه به سمت ساحل دریا طی می کنند. در این مسیر، لبه های آنها به شکل های مختلفی گرد می شود. می توانید با استفاده از این پاک کن های سنگی حس سفر ابدی طبیعت را داشته باشید. این طراحی چندوجهی و لبه دار استفاده بهتر و بیشتری از پاک کن های معمولی دارد زیرا قسمت ها باریک و کوچک را به راحتی پاک می کند.



محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

درایو LaCie BladeRunner از فیلیپ استارک

این درایو درست مثل طراحی اش کاملاً مجهز است. این درایو 4 ترابایتی با رابط پرسرعت USB 3.0 عملکرد بسیار بالایی دارد و حتی سنگین ترین وظایف را می تواند انجام دهد. پوشش آلومینیومی آن باعث می شود که این درایو یکی از مقاوم ترین و جالب ترین درایو های بازار باشد.

طراحی رادیاتوری آن گرما را پخش می کند و به تقویت عملکرد و تضمین عمر طولانی مدت آن کمک می کند. نماد فیلیپ استارک به شکل چراغ پاور ال ای دی در جلوی درایو خودنمایی می کند. وقتی دستگاه روشن است این چراغ نارنجی می شود و وقتی در حالت Eco است، سبز می شود.



محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

ساعت مچی Mixtape طراحی EOS

با این فناوری دوست داشتنی در این ساعت مچی، به یاد گذشته و نوار کاست های قدیمی می افتید. جنس آن از فولاد ضدزنگ است و روی نوار کاست نام طراح حک شده است. دایره مشکی قسمت ثانیه شمار و دایره سفید قسمت دقیقه شمار است. عقربه های نقره ای در داخل دایره سفید در سمت راست هستند و یک خط قرمز کوچک که به دور عقربه های می گردد، ساعت را نشان می دهد.



محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه


فلاسک آب دهان گشاد عایق، طراحی شده توسط Klean Kanteen

این فلاسک های دهان گشاد که در سه سایز طراحی شده اند و عملکردی استثنائی دارند، کاربردهای مختلفی دارند. این فلاسک ها برای نوشیدنی های داغ و سرد و حتی برای غذاها مناسبند و از فولاد ضدزنگ ساخته شده اند. داخل آنها هم صد درصد از فولاد ضدزنگ است.



محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

کابل USB ووجو مگنت

مگنت کابلی است که برای اتصال و شارژ دستگاه های برقی استفاده می شود. این مگنت که توسط یک تیم حرفه ای طراحی شده است، سبک عملی و ریزی دارد و نگهداری از آن بسیار آسان است. هر کدام از آنها 5.51 اینچ طول دارند و کاملاً تخت و مسطح هستند و هرگز پیچ نمی خورند. پورت USB صد درصد طلایی آن مقاومت الکتریکی کمی دارد و کارایی آن در انتقال داده ها و شارژ بسیار بالاست.


محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه


شارژر و محفظه نگهداری دستگاه ها

این ایستگاه شارژ برای استفاده روزانه طراحی شده است و می توان روی پاتختی، کابینت آشپزخانه، میز کار و غیره از آن استفاده کرد.



محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه

هدفون های Parrot ZIK

Parrot و طراح مشهور فرانسوی یعنی فیلیپ استارک با هم همکاری کردند و Zik را خلق کردند. این هدفون ها فناوری پیشرفته را با طراحی شیک و مدرن ترکیب می کنند. هدفون های Zik چهار میکروفون فعال دارند - دو میکروفون داخلی و دو میکروفون خارجی - که باعث می شوند فناوری Parrot یکی از بهترین ها در کلاس خود باشد. Zik بیش از 98 درصد کاهش نویز دارد و می توان گفت صدای بیرون را کاملاً حذف می کند.

Parrot Zik دارای یک پانل لمسی است که درست روی کاسه سمت راست قرار دارد. وقتی به بلوتوث وصل می شود، می توان به راحتی برای بالا و پایین کردن بلندی صدا، روی آن به بالا و پایین ضربه زد. یا برای عقب و جلو کردن آهنگ ها، به سمت چپ و راست ضربه زد. سنسور تشخیص سر در فوم گوشی تعبیه شده است و امکان تشخیص اتوماتیک به سر گذاشتن هدفون و درآوردن آن را می دهد و بطور اتوماتیک آهنگ را متوقف یا از اول شروع می کند یا تماس را برقرار می کند.


محصولات مدرن، خلاقانه و هوشمندانه


iNecklace اثر بکی استرن

با این گردنبند منحصر بفرد حتماً به چشم می آیید. این گردنبند مانند پاور ال ای دی کامپیوتر کار می کند و با هر مجموعه باتری، بیش از 72 ساعت می درخشد. بسته آن دو مجموعه باتری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج