۴۶۳۴۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

راکیتیچ: بخاطر انریکه خودم را از بالای پل می‌اندازم

ایوان راکیتیچ یکی از بازیکنانی است که با درخواست مستقیم لوییز انریکه به بارسلونا پیوست و پس از دو سال از انتقال این بازیکن به بارسلونا، این هافبک کروات از سرمربی بارسلونا تشکر کرد.

وبسایت نود: هافبک کروات بارسلونا که از زمان پیوستنش به این تیم موفق شده است به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، در فصل جاری تا حدی از ترکیب ثابت بارسلونا دور شده است و تنها در ۱۰ دیدار از مسابقات لالیگا از ابتدا در ترکیب بارسلونا قرار گرفته است. آخرین بازی که راکیتیچ در ترکیب ابتدایی بارسلونا قرار گرفته است مربوط به دیدار ال کلاسیکو می‌شود و از آن دیدار تا به حال هنوز این بازیکن به عنوان بازیکن ثابت در لالیگا برای بارسلونا به میدان نرفته است. با این حال این بازیکن کروات در مصاحبه با France Football اعلام کرد سرمربی بارسلونا هنوز به او اعتماد دارد:

لوییز انریکه کمک‌های بی شماری به من کرده است. او همانند بازیکنان بارسلونا به من اعتماد به نفس داد تا با خیالی آسوده برای بارسلونا به میدان بروم. لوچو کسی است که از باشگاه خواست تا من را به خدمت بگیرد، اگر لازم باشد بدون هیچ گونه تعللی خودم را بخاطر او از بالای پل به پایین می‌اندازم. لوچو تنها با یک نگاه یا یک لبخند اعتماد به نفس خوبی به شما می‌بخشد که برای رسیدن به موفقیت حیاتی است.

راکیتیچ: بخاطر انریکه خودم را از بالای پل می‌اندازم

راکیتیچ یکی از بازیکنانی است که موفق شده است به خوبی جای خالی ژاوی را در بارسلونا پر کند. این دو بازیکن یک سال در کنار یکدیگر به میدان رفتند. هرچند که ژاوی بارسلونا را به مقصد ال سعد ترک کرده است اما هنوز تاثیر او در درون و بیرون زمین برای بارسلونا کاملا محسوس است:

ژاوی کمک‌های بسیاری به من کرد، فقط می‌توانم یک کلمه به او بگویم، "سپاسگذارم"، تنها مسئله ای که باعث ناراحتی و پشیمانی من می شود این است که تنها یک فصل در کنار او بازی کردم. چیزهای زیادی از او در درون و بیرون زمین یاد گرفته‌ام، از لحظه لحطه حضورم در کنار او لذت بردم. چیزی که او به باشگاه، هم‌بازیان و هواداران بخشیده است خاص و منحصر به فرد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج