۴۶۳۵۹۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

جدیدترین فیلم بهمن فرمان آرا در پایان راه

«دل دیوانه» با بازی علی مصفا تمام می‌شود

بهمن فرمان آرا که این روزها در شهر رامسر مشغول فیلمبرداری آخرین ساخته خود «دل دیوانه» است، به‌زودی فیلمبرداری این پروژه را به پایان خواهد رساند. تاکنون تمامی بازیگران این فیلم به جز علی مصفا جلوی دوربین رفته‌اند.

وب سایت آی سینما: بهمن فرمان آرا که این روزها در شهر رامسر مشغول فیلمبرداری آخرین ساخته خود «دل دیوانه» است، به‌زودی فیلمبرداری این پروژه را به پایان خواهد رساند. تاکنون تمامی بازیگران این فیلم به جز علی مصفا جلوی دوربین رفته‌اند. مصفا قرار است از فردا به عنوان آخرین بازیگر «دل دیوانه» بازی خود در فیلم بهمن فرمان آرا را آغاز کند.
«دل دیوانه» با بازی علی مصفا تمام می‌شود

بهمن فرمان آرا کارگردان شناخته شده سینمای ایران بعد از رفع مشکلات پروانه نمایش «دلم می‌خواد»، فیلم سینمایی «دل دیوانه» را به عنوان جدیدترین ساخته خود، اواخر آذرماه کلید زد.

در فیلم «دل دیوانه» بسیاری از بازیگران شناخته شده سینمای ایران از جمله علی نصیریان، جمشید مشایخی، فاطمه معتمد آریا، لیلا حاتمی، رویا نونهالی، صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها‏، مریم بوبانی و بهمن فرمان آرا به ایفای نقش می‌پردازند.

در حالی که حدود یک ماه از آغاز فیلمبرداری «دل دیوانه» می گذرد، تا به حال تمامی بازیگران این فیلم به جز علی مصفا جلوی دوربین فرمان آرا حاضر شده‌اند و علی مصفا قرار است از فردا بازی خود در «دل دیوانه» را آغاز کند. این نهمین ساخته سینمایی بهمن فرمان آرا است و او در این فیلم، به جز کارگردانی و تهیه کنندگیو بازی، نگارش فیلمنامه را هم برعهده داشته است.

جدیدترین فیلم بهمن فرمان آرا، ماجرای نویسنده‌ای را روایت می‌کند که پس از ترک آسایشگاه روانی متوجه دگرگونی‌ها و تغییرات جهان اطرافش شده و بر پریشانی‌های درونی‌اش افزوده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج