۴۶۳۶۴۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

طنز؛ چيزهايي كه در تلويزيون مي بينيم

ما تا دیروز فکر می‌کردیم صداوسیما با مردم دشمنی دارد و دولت روحانی مردم را دوست دارد تا اینکه متوجه شدیم تلویزیون دیشب خواننده‌های سابق (البته تقلبی و ساخت چین) را پخش کرده است. بابای سوفیا می‌گوید: والا ما انقلاب کردیم این چیزها را توی تلویزیون نبینیم. الان که این چیزها را توی تلویزیون می‌بینیم، یعنی چی؟ یک خواننده نیز گفت: ما توی لس‌آنجلس نگران هستیم تلویزیون ایران که اینها را بهتر از خود ما گریم کرده و ساخته، آنها را صادر کند خارج از کشور و برایشان کنسرت هم بگذارد. اصلا بعید نیست. یکی دیگر گفت: امیدوارم تلویزیون ایران توجه کند که من تنها خواننده زمان شاه بودم که ریش داشتم و اسم ریشم هم معروف بود.
امیدوارم در قسمت بعدی سریال به این موضوع توجه کنند. سهیل نفیسی، رضا یزدانی و علیرضا عصار گفتند: یعنی اگر ما هم برویم خارج، تلویزیون پخش‌مان می‌کند؟ سلین دیون که خاوری با خوردن سه هزار‌ میلیارد در ایران رفته کانادا و بغل او، همسایه‌اش شده گفت: حالا که اینها رو تلویزیون ایران پخش کرده، من و خاوری هم می‌تونیم بیاییم ایران؟ بابای سوفیا به سوفیا گفت: پس تو برو آنتن ماهواره بخر چون تکلیفش روشن است. آنتن تلویزیون را کامل قطع کن چون معلوم نیست فردا چه چیزی نشان بدهد.
وصیت: دیشب همسایه‌ها زنگ زدند و پلیس آمد گفت پارتی گرفتید و دارید با صدای بلند، خواننده قبل از انقلاب پخش می‌کنید؟ لابد سیگار هم می‌کشید! من برای ایشان توضیح دادم که داشتیم سریال معمای شاه را نگاه می‌کردیم و به خدا راضی به زحمت شما نبودیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سریال معمای شاه دیگه خیلی عالیییییه:/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج