جاباما
۴۶۳۷۷۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

طنز؛ پیدا شدن مامان هاچ قبل از مناظره عراقچی

از پیدا شدن مامان هاچ قبل از مناظره عراقچی تا پناهندگی رهبر کره شمالی به کره جنوبی!

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از پیدا شدن مامان هاچ قبل از مناظره عراقچی تا پناهندگی رهبر کره شمالی به کره جنوبی!

صدای تیراندازی به یک شی مشکوک در آسمان تهران باز هم خبرساز شد. در پی این رخداد، شی مشکوک با عجله خودش را به لانه‌اش رساند و به عیالش گفت: «بابا جمع کن بریم... صد دفعه گفتم تو آسمون تهران دیگه جای ما نیست... آخه تهران رو با این هوای آلوده چه به کبوتر؟! پاشو به جای بَغ بغو و نَغ نَغو کردن چمدون‌ها رو جمع کن!»

«کیم چون آلاسکا» رهبر حال حاضر کره شمالی و از نوادگان «کیم جونگ اون» (که سال‌ها دیکتاتور کره شمالی بود) از این کشور گریخت و به کره جنوبی پناهنده شد. «کیم چون آلاسکا» دلیل فرارش را خودکامگی بیش از حد و خفقان غیرقابل تحملی دانست که حکومت کره شمالی ایجاد کرده بود. در نشست خبری که پس از ورود کیم به کره جنوبی برگزار شد، یکی از خبرنگاران از نامبرده پرسید: «ولی این سیستم حکومت دیکتاتوری را شما و اجدادتان به وجود آوردید!» و ایشان جواب داد: «درسته... ولی این دلیل نمیشه که خودمون هم از این وضع راضی باشیم... شما دندونت رو مسواک نمی‌زنی و درد میگیره، خودت مقصری ولی چون خودت هم اذیت میشی، در اولین فرصت میری دکتر تا از این درد راحت بشی، نمیری؟!» خبرنگار دیگری از رهبر فراری کره شمالی پرسید: «چطور شد که از بین میلیون‌ها شهروند کره شمالیِ ناراضی، فقط شما توانستید به این جا فرار کنید؟» و رهبر کره شمالی پاسخ داد: «آخه اونجا فقط من جت شخصی و موبایل و اینترنت و یخچال و تلویزیون و نخ دندون و سرویس دوزاده پارچه تفلون و سی‌دی اورجینال فیلم‌های جنگ ستارگان رو دارم! بقیه با لنگی که دور کمرشون بستن کجا می‌تونن برن طفلکی‌ها!»

روز هوای پاک از 29 دی به 30 اسفند منتقل شد. خانم مبتکر، رییس سازمان حفاظت از محیط زیستِ باقی مانده، این خبر را در جمع خبرنگاران اعلام و دلیل آن‌را این طور ذکر کرد: «وقتی هر سال با فرا رسیدن این روز، هوای تهران در اوج آلودگی است، ما خیلی شرمنده مردم می‌شویم... ولی وقتی 30 اسفند روز هوای پاک شود، حداقل ما چهار سال یک بار و فقط در سال‌های کبیسه شرمنده مردم می‌شویم!»

مناظره عراقچی در صدا و سیما باز هم لغو شد! به گفته این مسئول سیاست خارجی کشور که چهل سال است به بهانه‌های مختلف نمی‌تواند در تلویزیون مناظره کند، این بار مناظره‌اش به این دلیل لغو شد که چند دقیقه قبل از شروع برنامه از داخل گوشی، به مجری برنامه مناظره، گفته شد که مامان هاچ، زنبور عسل پس از شصت سال جست‌وجو پیدا شده و باید به جای مناظره، گزارش زنده‌ای از پریدن هاچِ کهنسال به آغوشِ مادر چروکیده‌اش از تلویزیون پخش شود، زیرا این اتفاقی است که اولا شش نسل از ایرانی‌ها منتظرش بودند، ثانیا خوشبختانه الان دیگر مامان هاچ در سن و سالی است که می‌توان او را در پخش زنده، نشان داد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج