۴۶۳۷۹۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ دلجویی با چند ماچ مجلسی

وحید میرزایی در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

خوشبختانه در جایی از دنیا زندگی می‌کنیم که دل و قلب مردمش همچون شیشه فلکسی صاف و بدون آلایش است. مردم هر روز صبح که از خواب بیدار می‌شوند پس از مسواک زدن و صرف صبحانه به یکدیگر سلام کرده و تا شب به زدودن غبار کینه از سطح صاف و صیقلی قلوب‌شان مشغول‌اند. اساسا یک روز مردم دلجویی نکنند انگار یک چیزی گم کرده‌اند، بی‌قرار و پریشان‌اند. اما نحوه دلجویی مردم نیز متفاوت و متنوع است. در اینجا به روش‌های مختلف دلجویی می‌پردازیم.

دلجویی به روش صدا و سیما:

در این روش ابتدا طی جلسه‌اي یا بعضا توسط نامه‌ای، به ناگاه فردی مورد انتقاد دوستان در صدا و سیما قرار می‌گیرد. در اولین گام «یازرلو» مجری خوش فرم و دوست‌داشتنی صدا و سیما از نقش آن فرد در گرانی بازار گوشت و رکود در بازار مبلمان اداری، پایین آمدن کلسیم کودکان و پوکی استخوان آنان به دلیل حضور این فرد در جامعه و نیز نقش این عنصر معلوم‌الحال در خشکسالی‌های اخیر می‌گوید.
هم‌زمان کامران نجف‌زاده گزارشی از نیويورک تهیه می‌کند که مردم شرق بوستون در اعتراض به نقش این فرد در افزایش قیمت گوجه در ایران، مقابل سفارت انگلستان دكمه‌های پیراهن خود را باز کرده‌اند. در گام بعدی به مدت چندین سال وی را از پشت نشان می‌دهند و از نشان دادن چهره او خودداری می‌کنند. این روند تا مدتی ادامه دارد تا اینکه فرد مورد نظر بیمار شود یا فوت کند.
از آن پس طی جلسه‌ای یا بعضا توسط نامه‌ای، صدا و سیما شروع به دلجویی از وی یا نزدیکانش می‌کنند. یعنی تلویزیون را که روشن می‌کنی در هر ساعت و هر شبکه و هر برنامه‌ای، این دلجویی از صفحه تلویزیون می‌پاشد روی صورت مردم. از آنجا به بعد حضور وی در تمام عرصه‌ها نشانگر نقش برجسته‌اش در کشور می‌باشد. تاثیر مثبت او در رونق بازار گوشت و رشد در بازار مبلمان اداری، افزایش کلسیم کودکان و کاهش نرخ پوکی استخوان آنان به دلیل حضور این فرد در جامعه و نیز نقش مؤثر این خدمتگزار مردم در بارش‌های اخیر و ورود یک سامانه پرفشار از غرب کشور، تاثیرات حضور این بزرگ‌مرد در کشور بوده است.

دلجویی به روش فدراسیون فوتبال:

این نوع دلجویی معمولا پس از اینکه مربی یک تیم در کنار زمین، تمامی اقوام درجه یکش را به تمامی اقوام درجه یک و دوی مربی تیم مقابل پیوندی عاطفی داد، رخ می‌دهد. به این صورت که فدراسیون فوتبال یک دسته گل شامل دو شاخه گل گلایول و سه شاخه گل بنت‌القنسول و تراریوم آماده کرده، به دو مربی داده و از آن‌ها می‌خواهد با بر لب داشتن چند ماچ خیس و مجلسی از هم دلجویی کنند.

دلجویی به روش معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد:

در این روش یک روزنامه یا هفته‌نامه پس از اینکه در حد توان و بضاعتش تیترهای چارواداری زد، مورد دلجویی قرار می‌گیرد و هرگز توقیف نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • گندم

      چه بی مزه دلم به هم خورد...اندکی قلم طنز لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج