جاباما
۴۶۴۰۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: احمق نیستم، می‌دانم مولر وینگر نیست

کارلو آنچلوتی می گوید هیچ نگرانی بابت فرم توماس مولر ندارد و نظرات درباره بازی دادن به توماس مولر در پست غیر تخصصی را رد کرد.

وبسایت نود: فصل گذشته توماس مولر تحت هدایت پپ گواردیولا موفق به زدن ۲۰ گل در بوندس لیگا شد اما در فصل جاری او در ۱۳ بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و عملکرد ضعیف او در نیم فصل اول حضور آنچلوتی در مونیخ، انتقادهای زیادی را نسبت به بازیکن تیم ملی آلمان مطرح کرده است.

آنچلوتی در مصاحبه با Espn گفت:

من در کل نگران نیستم. توماس مولر یک بازیکن برنده است، او آرامش درونی خاص خود را دارد و هرگز افسرده نمی شود. مولر بسیار مثبت اندیش است و از آنچه که انجام می دهد مطمئن است. همچنین او توانایی این را دارد که همیشه بخندد.

مولر ۲۷ در بیشتر بازی هایی که آنچلوتی از سیستم ۳-۳-۴ استفاده کرده یک بازیکن سردرگم در میدان بوده ولی در چند بازی که مربی ایتالیایی تصمیم به استفاده از سیستم ۱-۳-۲-۴ گرفت تا حدی عملکردش بهبود یافت. مولر اخیر در مصاحبه با بیلد گفته بود "من بازیکن مابین مهاجم و هافبک هستم". آنچلوتی ضمن تایید صحبت های مولر گفت:

او واقعا می تواند همه جا بازی کند. او کارها را با روش خود انجام می دهد و در پست بازی اش انقلاب برپا می کند. در آلمان زمانی که من او را در کناره ها بازی می دهم از من انتقاد می کنند و می گویند "او وینگر نیست".

بله، من احمق نیستم. می توانم ببینم که مولر یک وینگر نیست و در آن پست نمی تواند همانند آرین روبن و داگلاس کاستا بازی کند، و من قصد ندارم از او بخواهم که از روبن تقلید کند. چیزی که او هنگام بازی در کناره ها می تواند انجام دهد این است که با استفاده از هوشش موقعیتش در بازی را پیدا کند.

پپ گواردیولا در ۳ سال حضورش در بایرن مونیخ در پست های زیادی از توماس مولر بازی گرفت. آنچلوتی درباره تطابق پذیری مولر می گوید:

مولر بازیکنی غیر معمول است چون او مهاجمی عالی با مهارت های باورنکردنی است. ما از مهاجم های بزرگ انتظار داریم که از نظر قدرت، خلاقیت و تکنیک فوق االعاده باشند، این ها نقاط قوت مولر نیستند بلکه او در بازی تاکتیکی بسیار قوی است، قابلیت بازی خوانی بالایی دارد و در بهترین زمان خود را در بهترین موقعیت قرار می دهد. هیچ ربطی بین این نوع هوش و آگاهی تاکتیکی با یک بازیکن مهاجم وجود ندارد، خصوصا در این سطح از بازی، و به سادگی می توان گفت این یک اتفاق استثنایی است. از این تیپ بازیکن ها را گاها می توان در بین هافبک ها و مدافعین دید. اما در بین مهاجم ها بسیار نادر است.

به نظرم هنگامی که یک مربی متوجه درک تاکتیکی بالای یک بازیکن از بازی می شود سعی می کند او را در هافبک یا دفاع بازی دهد، چون در این پست ها درک تاکتیکی مهم تر است، خصوصا در سطوح جوانان. در مورد مولر من حدس می زنم که هرگز این اتفاق برای او رخ نداده و او همیشه و همیشه جلو بازی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج