۴۶۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد چند گیاه برای زیبایی خانه شما

وقتی گُــل صدتا سبد بود

نگهداری از گیاهان، آنقدر هراس‌آور نیست که بخواهید عطای آن را به لقایش ببخشید. فقط کافی است نکات ریزی را جدی بگیرید تا شما هم بتوانید فضای سبز هرچند کوچک، اما جالب‌توجهی را در خانه خود داشته باشید.

وقتی گُــل صدتا سبد بود

وقتی گُــل صدتا سبد بود

نگهداری از گیاهان، آنقدر هراس‌آور نیست که بخواهید عطای آن را به لقایش ببخشید. فقط کافی است نکات ریزی را جدی بگیرید تا شما هم بتوانید فضای سبز هرچند کوچک، اما جالب‌توجهی را در خانه خود داشته باشید. فراموش نکنید گل و گیاه به واسطه زنده‌بودن‌شان به خانه شما روح داده و زندگی‌تان را پر از انرژی می‌کنند. اگر احساس می‌کنید فضای منزل‌تان خشک است و هیچ حسی را در شما ایجاد نمی‌کند، مکث نکنید. به یک گلفروشی مراجعه و حداقل یکی از پیشنهادهای ما را امتحان کنید. برای نگه‌داری از گل‌هایی که چیده شده فقط کافی است نکات ریز اما قابل توجهی را رعایت کنید.


اگر می‌خواهید عمر گل‌های چیده شده شما بیشتر شود سعی کنید آنها را از فروشگاه‌هایی که دمای خنک و کنترل‌شده‌ای دارند تهیه کنید.


گول رنگ‌و لعاب را نخورید. خرید گل‌هایی که کاملا غنچه هستند و یا کاملا باز شده‌اند اشتباه محض است چون گل‌های غنچه در گل‌دان آب شما شکفته نمی‌شوند. گل‌هایی را انتخاب کنید که نه غنچه باشند و نه کاملا باز شده باشند.


همیشه گلدان را تمیز نگه دارید چراکه باکتری‌ها خیلی راحت جذب گل‌های چیده شده می شوند. به همین دلیل آب گلدان را هم زود به زود عوض کنید.


بعد از اینکه گل‌ها را به خانه آوردید، هرچه سریع‌تر آنها را به ظرف آب انتقال دهید. برای اینکه گل‌های شما مدت بیشتری را زنده و سر حال دوام بیاورند می‌توانید آنها را با غذای مخصوص گل که در گل‌فروشی‌ها به راحتی پیدا می‌شوند و حاوی مواد شیمیایی و غنی است تغذیه کنید. اگر به این غذا دسترسی نداشتید می‌توانید ۲-۳ حبه قند داخل آب گلدان بیندازید تا گل شما از این طریق تغذیه شود.


گل‌ها را از انتهای ساقه بار دیگر برش بدهید. بهتر است برش گل‌ها به صورت اریب انجام شود چون به این طریق ساقه گل آب بیشتری را جذب می‌کند و فراموش نکنید بعد از اینکه ساقه گل را به صورت اریب بریدید ابتدا کاملا سیرابش کنید و بعد آن را داخل گلدان بگذارید.


گلدان‌هایی که در این عکس می‌بینید محصول کشور سوییس بوده و حالا به ایران هم وارد شده‌اند که می‌توانند تصورات شما را از واژه گلدان تغییر‌دهند . برای استفاده از این گلدان‌ها کافیست ابتدا آنها را از آب گرم پر‌کرده و سپس به هر شکلی که می‌خواهید در‌آورید. سپس آب گرم را خالی کرده و به آن آب سرد اضافه می‌کنید. هر زمان هم که از شکل گلدان‌تان خسته شدید کافیست با تکرار مراحل بالا یک گلدان جدید داشته باشد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج