۴۶۴۶۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

شروع سال ۹۲ با قطعی آب در شمال کشور!

برخی ساکنان مرکز استان مازندران سال نو با قطعی آب در ساری همراه شد.

خبرگزاری فارس: در ساعات پایانی سال ۹۱ و ابتدایی سال ۹۲ مردم ساری با قطعی آب شرب شهری مواجه شدند و این مسئله سبب دردسر ساکنان مرکز استان شد.

رفت و روب‌های پایانی سال امری اجتناب‌ناپذیر است و این امر موجب شد تا شهروندان ساروی ساعات پایانی سال را با بی‌آبی و یا کم‌آبی بگذرانند.

پیگیری‌های مردم ساری به حدی رسید که با تماس به شماره تلفن ۱۲۲ و ۰۱۵۱۲۲۶۷۴۰۲ کسی پاسخگوی آنان نبود و به ناچار با دفتر خبرگزاری فارس تماس گرفتند و مشکل خود را برای پیگیری و اطلاع‌رسانی به مدیران ارشد استان که دلیل قطعی آب در چیست، مطرح کردند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در پی گزارش قطعی آب در مرکز مازندران با مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان مازندران تماس تلفنی داشت و این مسئول استانی اظهار داشت: ظرفیت آب استان پاسخگوی مصرف بیش از حد را ندارد.

محمدتقی حسین‌زاده با اشاره به اینکه امروز در ساعات پیک مصرف میزان استفاده از آب شرب شهری افزایش یافت، خاطرنشان کرد: منابع آبی استان ظرفیت آب مصرفی ساکنان استان را در حالت عادی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت در مازندران و میزان مصرف بالای مردم در ساعات قبل و بعد از تحویل سال مشکل آبرسانی در استان را بیشتر کرد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: امروز یک هزار و ۴۰۰ لیتر در ثانیه تولید آب برای ورود به شهر ساری را داشتیم که تکاپوی مصرف مردم مرکز استان را نداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران اظهار داشت: با توجه به افزایش مصرف آب در مازندران مخازن آب استان به شدت با افت مواجه شد.

وی اذعان داشت: تلاش ما این است تا ساعاتی دیگر آبرسانی دوباره در ساری و شهرستان‌هایی که با مشکل قطعی آب مواجه شدند جبران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این مسئله فقط در ساری نبود و به دلیل خانه تکانی هم نبود، در یکی از روستاهای شهر بابل هم این مشکل بود و از صبح تا ساعت 14آب قطع بود و واقعا جای تاسفه چون این مشکل آنقدر تکرار شده دیگه عادی شده، یعنی تامین آب 3000 نفر ساکن روستا انقدر مشکله!!!!!!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج