۴۶۴۶۷۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مشاور نهاد ریاست جمهوری:

آیت الله در بدترین شرایط کشور را مدیریت کرد

مشاور نهاد ریاست جمهوری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بدترین شرایط که نفت کمترین قیمت و حدود بشکه ای ۸ دلار را داشت کشور را مدیریت و در دورترین روستاهای جنگ زده سازندگی کرد.

خبرگزاری ایرنا: مشاور نهاد ریاست جمهوری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بدترین شرایط که نفت کمترین قیمت و حدود بشکه ای ۸ دلار را داشت کشور را مدیریت و در دورترین روستاهای جنگ زده سازندگی کرد.
حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی شامگاه پنجشنبه در مراسم گرامیداشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در مسجد امیرالمومنین کاشان اظهار داشت: خدمات وی در دوران ریاست جمهوری را نمی توان فراموش کرد و بیشترین سدها، نیروگاه ها و پالایشگاه ها به برکت دولت سازندگی ساخته شد.
وی افزود: اولویت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسیدگی به شهرهای جنگ زده بود که در مدت کمی آن ها را آباد می کرد و در بازدید از آن ها اشک شوق می ریخت.

اشرفی اصفهانی با بیان این که رئیس فقید مجمع تشخییص مصلحت نظام امین امام راحل بود، گفت: امام خمینی (ره) در تمام امور با هاشمی رفسنجانی مشورت می کرد و قدر این ذخیره انقلاب را به خوبی می دانست.

وی آیت الله هاشمی رفسنجانی را مظلوم تر از شهید دکتر بهشتی برشمرد و تصریح کرد: به قول آیت الله ابراهیم امینی، بهشتی مظلوم بود ولی در مدت کوتاهی تهمت ها را تحمل کرد در عین حال آیت الله هاشمی رفسنجانی سال ها آماج تهمت ها قرار گرفت و سکوت کرد.

مشاور نهاد ریاست جمهوری با انتقاد از تهمت زنندگان به آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال های گذشته تاکنون گفت: این نامردان روزگار هنوز تهمت می زنند و معلوم نیست به کجا وابسته هستند.

وی با بیان این که آیت الله هاشمی رفسنجانی برای دفاع از امام (ره) و بیت ایشان لحظه ای آرامش نداشت، اظهار داشت: چرا باید بیت امام راحل را این گونه مورد بی مهری قرار دهیم و از هیچ اهانت و جسارتی فرو گذار نکنیم.

اشرفی اصفهانی به احترام هاشمی رفسنجانی نزد حکام عربستان اشاره کرد و گفت: در سفری که وی به عربستان داشت به دستور ملک عبدالله محوطه حرم مطهر پیامبر اکرم به روی او باز شد و احترام خاصی به آیت الله هاشمی رفسنجانی گذاشته شد.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم های تشییع و ترحیم رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمعیت بیش از 3 میلیونی در مراسم تشییع وی بعد از امام راحل بی نظیر بود و این حاکی از عشق و ارادت مردم به آن مرحوم است.

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه ۱۹ دیماه در سن ۸۲ سالگی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش به ملکوت اعلی پیوست.

پیکر وی بعد از اقامه نماز از سوی رهبر معظم انقلاب و تشییع میلیونی مردم، بعدازظهر سه شنبه 21 دیماه در جوار حضرت امام خمینی (ره) آرام گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • غفار

      خدا بیامرزد آن مرد بزرگ را ، کسی که مانند تمام انسانها نقاط ضعفی هم اگر داشت ولی عاقبت همراه مردم شد و گفت که اگر آزادی نباشد مردم از ح...

    • بدون نام

      خدارحمت کند هاشمی امیر کبیر زمان مرد صادق وهوشیار ..

    • حسین

      آقای هاشمی تمام شد ... اینقدر ازش به نفع خودتون خرج نکنید . اینکه چجوری کارکرد و مدیریت کرد رو یادمونه ... هم خوب بود هم ضعف داشت مثل همه ی دولتهای دیگه ... مشاور محترم آقای روحانی بجای تمجید و تعریف کاذب و عوام فریبی بهتره بگند دولت خودشون چه گلی به سر مردم زده که اینقدر نارضایتی وجود داره ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج