جاباما
۴۶۴۷۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آرزوی فوتبالی کاپیتان تیم ملی در سال ۹۲

صعود به جام جهانی و قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا آرزوهای فوتبالی کاپیتان تیم ملی در سال جدید است.

ایسنا: جواد نکونام در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی و همزمانی آن با سال نو گفت: این اتفاق تازه ای برای من نیست و در سالهای گذشته هم اتفاق افتاده که در چنین موقعی در اردوی تیم ملی باشم، اما این شغل ماست و این حرفه ایجاب می کند که گاها این اتفاقها بیافتد و این مسایل جزئی از زندگی ماست. امیدوارم که در نهایت این تلاشها و دوری از خانواده، به موفقیت تیم ملی منجر شود و من فکر می کنم که این دوری ارزش این را دارد که بتوانیم این سختی ها را تحمل کنیم. ان شاءالله نتیجه خوبی هم از آن بگیریم و در سال نو دل مردم را شاد کنیم.


کاپیتان تیم ملی در خصوص حضورش در فوتبال ایران و پس از سالها دوری از آن به سایت فدراسیون فوتبال گفت: در کل از شرایط فوتبالی سال گذشته ام راضی نیستم ولی اینکه سال گذشته را هم من و هم خانواده ام با سلامت طی کرده ایم، برایم از همه چیز مهم تر است و خدا را شکر می کنم، چرا که سال خوبی را در کنار خانواده ام سپری کرده ام.

نکونام در ادامه در خصوص سال نو و آرزویش برای مردم گفت: در ابتدا امیدوارم که سال خوب و همراه با سلامتی برای همه ایرانی ها باشد و در سفرهای نوروزی به سلامت به سفر بروند و به سلامت برگردن. نمی توانم به آنها توصیه کنم، اما می توانم این آرزو و این دعا را برای همه ایرانی ها داشته باشم که همیشه سالم، سلامت و موفق باشند و در سفرهای نوروزی آنها به خیر و خوشی به پایان برسد و خاطره بسیار خوبی برایشان از تعطیلات سال ۱۳۹۲ باقی بماند.

وی در پایان در خصوص ارزوی فوتبالی اش در فوتبال ملی و باشگاهی خود گفت: صعود به جام جهانی، آرزویم برای فوتبال ملی در سال ۹۲ و موفقیت با باشگاهم در لیگ ایران و پس از آن در لیگ قهرمانان آسیاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج