۴۶۴۸۴۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

انتشار آخرین اسناد باقیمانده مربوط به بن لادن

دولت باراک اوباما در واپسین ساعات کار خود، آخرین اسناد باقیمانده مربوط به &#۰۳۹;اُسامه بن لادن&#۰۳۹; رهبر پیشین سازمان القاعده را آشکار کرد.

خبرگزاری ایرنا: دولت باراک اوباما در واپسین ساعات کار خود، آخرین اسناد باقیمانده مربوط به 'اُسامه بن لادن' رهبر پیشین سازمان القاعده را آشکار کرد.
رسانه های پاکستان گزارش دادند که آخرین اسناد آشکار شده توسط دولت اوباما درباره بن لادن، در واقع بخشی از اسناد و مدارکی است که در علمیات سال ۲۰۱۱ نیروهای آمریکایی برای کشتن بن لادن، از محل اختفای وی در شهر اَبیت آباد پاکستان بدست آمده بود.
به هرحال، هنوز هم درباره اینکه آیا محل اختفای بن لادن را منابع امنیتی پاکستان به آمریکا نشان دادند یا اینکه خود آمریکایی ها آن را شناسایی و عملیات کشتن وی را طراحی کردند، اختلاف نظرهای زیادی وجود دارد و در واقع ماجرا کشته شدن بن لادن، هنوز هم یک ماجرای رمزآلود است.
باراک اوباما مدعی است علمیات نیروهای آمریکایی در شناسایی محل اختفای بن لادن و کشتن او، یکی از افتخارات بزرگ او در دوران ریاست جمهوری آمریکا بوده است. این اتفاق قبل از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رخ داد که اوباما برای دومین بار به ریاست جمهوری این کشور برگزیده شد.

اسنادی که به تازگی از سوی دولت اوباما درباره بن لادن آشکار شده، شامل نامه هایی است که بن لادن به اشخاص مختلف از جمله مادر و دستیارانش نوشته و یا از آنها دریافت کرده بود. در میان این اسناد، همچنین سندی وجود دارد که حاکی از عدم موافقت بن لادن با شاخه وقت القاعده عراق است؛ شاخه ای از القاعده که گفته می شود بعدها به گروه تروریستی داعش تبدیل شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج