۴۶۵۰۳۹
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

عیادت ۲ نماینده تهران از آتش نشان مصدوم

دو تن از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از یکی از آتش‌نشانان مصدوم در حادثه ساختمان پلاسکو عیادت کردند.

خبرگزاری ایسنا: دو تن از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از یکی از آتش‌نشانان مصدوم در حادثه ساختمان پلاسکو عیادت کردند.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من و خانم اولاد قباد عصر جمعه از امیر مهدیانی آتش‌نشان مصدومی که از قهرمانان حادثه پلاسکو بود و فرماندهی بخشی از عملیات را بر عهده داشت در بیمارستان کسری عیادت کردیم. در این دیدار که فرماندار شمیرانات هم حضور داشت، آقای مهدیانی توضیحاتی را درباره این حادثه ارائه داد و اینکه چطور در حال انجام عملیات با چالاکی توانسته‌اند ۳۰ نفر از همکاران خود را نجات دهند و نهایتا خودشان به بیرون پریدند و به صورت معجزه‌آسایی نجات پیدا کردند.

وی افزود: نکته دیگری که در این دیدار مطرح شد این بود که امکانات موجود امدادرسانی و آتش‌نشانی برای عملیات به این بزرگی کافی نبوده و باید تدابیری اتخاذ شود که در صورت وقوع حادثه مشابه در پایتخت تجهیزات کاملی داشته باشیم و آتش‌نشانان بتوانند هم جان مردم و هم جان خودشان را نجات دهند.
عیادت 2 نماینده تهران از آتش نشان مصدوم

این عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان یادآور شد: آقای مهدیانی به شدت نگران سرنوشت همکاران دیگر خود بود که هنوز از آنها خبری در دست نیست و ما امیدواریم هم مصدومان این حادثه شفا پیدا کنند و هم زودتر خبر سلامتی آتش‌نشانان گرفتار در ساختمان فروریخته پلاسکو را بشنویم.

ذوالقدر همچنین با اشاره به بازدید خود و فاطمه اولادقباد از محل ساختمان فروریخته پلاسکو یادآور شد: در این بازدید ما در جریان روند امداد و نجات مصدومین قرار گرفتیم. همچنین نیروهای امدادی اعم از آتش‌نشانان غیور، هلال احمر، اورژانس، نیروی انتظامی و سپاه همه در صحنه حضور داشتند و با جان و دل مشغول امدادرسانی بودند.

وی با اشاره به ارائه توضیحاتی از سوی سردار ساجدی‌نیا اضافه کرد: در این بازدید بر لزوم توجه به مدیریت بحران و همچنین توجه بیشتر شهرداری به ساختمان‌های قدیمی وعدم اکتفا به اخطارها تاکید و عنوان شد که باید در صورت مشاهده تخلف، اقدامات لازم انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر قهرمانان وطن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج