۴۶۵۰۵۹
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

امام جمعه اصفهان:

گیر دادن ها در گمرک ها قاچاق را بیشتر می‌کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ایثارگران افرادی هستند که خودشان را به سختی می اندازند تا دیگران به آرامش دست یابند، گفت: خداوند آتش نشانان حادثه ساختمان را شهید حساب می‌کند چرا که طبق روایات کسانی که غرق در آب شوند یا ساختمانی روی آن‌ها خراب شوند، شهید محسوب می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه ایثارگران افرادی هستند که خودشان را به سختی می اندازند تا دیگران به آرامش دست یابند، گفت: خداوند آتش نشانان حادثه ساختمان را شهید حساب می‌کند چرا که طبق روایات کسانی که غرق در آب شوند یا ساختمانی روی آن‌ها خراب شوند، شهید محسوب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: در حادثه پلاسکو آتش‌نشانان سعی کردند تا افراد را به بیرون آورند، اما چون اجناس پوشاک و پلاستیکی در این ساختمان بود و ساختمان قدیمی بود، متاسفانه گرما و حرارت باعث شد این ساختمان فرو بریزد. برداشتن آوارها بسیار مشکل است و امیدواریم خداوند به خانواده‌های آتش‌نشانان اجر جزیل عنایت فرماید.

وی با اشاره به روز گمرک اضافه کرد: گمرکی‌ها بدانند که به نفع کشور کار نمی‌کنید و به ضرر کار می‌کنید و این همه سختگیری نداشته باشید و گیر دادن‌ها در گمرک‌ها قاچاق را بیشتر می‌کند. متاسفانه در حال حاضر در گمرک‌ها سختگیری‌های می کنند و مقداری از قاچاق‌ها تقصیر خودمان است. در گمرک به هم سوظن نداشته باشیم و سختی‌ها را کم کنیم تا مشکلات از جمله قاچاق کمتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ادامه داد: پنجم بهمن ماه بختیار دستور داد که فرودگاه را ببندند و با تحصنی که روحانیون در دانشگاه تهران انجام دادند، مجبور شد تا فرودگاه را آزاد بگذارد و در روز ۱۲ بهمن امام به میهن برگشت.

آیت الله طباطبایی تصریح کرد: در ایام دهه فجر باید جشن دهه فجر را با قدری آرامش به دلیل شهادت حضرت فاطمه(س) برگزار کنیم، اما جشن‌های ما با آمیزه‌های دینی مغایرت ندارند و با دهه فاطمیه منافاتی ندارند و باید رشادت‌ها برای مردم در جلسات گفته شود.

وی خاطر نشان کرد: همه دولت‌ها با پول ملت کار و خرج کردند، اما هیچ‌کدام قصد بد نداشتند و همه دولت‌ها می‌خواهند تا مردم از دست آن‌ها راضی باشند و همه باید برای جوانان خصوصیات انقلاب را بیان کنند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه مناسبت حماسه مردم آمل در هفته جاری را داریم، اظهار کرد: در سال ۶۰ جمعی از منافقین با جمعی از کمونیست‌ها در جنگل آمل رفتند و تمرینات خود را انجام دادند، اما بعد از مدتی بعضی از مکان‌ها را مانند کلانتری‌ها گرفتند که مردم متوجه شدند و رفتند بسیاری از آن‌ها را کشتند و به کوهستان‌ها فراری دادند.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه طبق یکی آیه‌های قرآن کریم اعمال انسان‌ها به پیامبر و امامان می‌رسد و ارائه می‌شود، ادامه داد: اعمال ما هر روز به امام زمان(عج) ارائه می‌شود، در آیات فراوان قران گفته شده که همه موجودات خداوند را عبادت می‌کنند و ماه‌ها، خورشید، ستارگان و... همه خداوند را ستایش می‌کنند.

وی با بیان اینکه منظور از سجده موجودات به عنوان نهایت خضوع و پیروی از خداوند است و همه موجودات مطیع خداوند هستند، افزود: انسان‌ها هم اراده تکوینی و تشریعی دارند و اراده تکوینی این است که خود ما کاری را انجام دهیم و خواستن از غیر و گفتن به کسی دیگر برای پیروی اراده تشریعی است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: اراده تشریعی برای انسان‌ها ممکن است انجام نگیرد، چرا که ما کاری را از دیگری خواستیم، اراده خدا در مورد تشریعی زور نیست و می‌خواهد ببیند که ما انسان‌ها خودمان کدام کار را انتخاب می‌کنیم و می‌خواهد ببیند که لیاقت نعمت‌های خدا را داریم یا نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو رو خدا تو ذیگه حرف کمتر بگو.

    • کمال

      تا الان گیر دادن وضعیت این بوده . اگه گیر ندن دیگه میخاد چی بشه.

    • بدون نام

      هرچه جنس ممنوعه وقاچاق وارد بازار میشود بیشتر ان ازراه گمرگ است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج