جاباما
۴۶۵۲۹۰
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

خودروی فارادی فیوچر ۳۰۰ هزار دلار قیمت دارد

شرکت فارادی فیوچر پس از مدت‌ها که درباره‌ی خودروی الکتریکی‌اش صحبت می‌کرد، در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ بالاخره از این خودرو به اسم FF۹۱ رونمایی کرد. با اینکه اطلاعات زیادی درباره‌ی FF۹۱ از سوی فارادی فیوچر ارایه نشد، اما می‌توان گمانه‌هایی درباره‌ی زمان عرضه و قیمت این خودرو زد.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: شرکت فارادی فیوچر پس از مدت‌ها که درباره‌ی خودروی الکتریکی‌اش صحبت می‌کرد، در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ بالاخره از این خودرو به اسم FF۹۱ رونمایی کرد. با اینکه اطلاعات زیادی درباره‌ی FF۹۱ از سوی فارادی فیوچر ارایه نشد، اما می‌توان گمانه‌هایی درباره‌ی زمان عرضه و قیمت این خودرو زد. طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، قرار است FF۹۱ قیمتی نزدیک به ۳۰۰ هزار دلار داشته باشد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که با این رقم، می‌توانید سه عدد تسلا Model S برای خودتان بخرید.
خودروی فارادی فیوچر 300 هزار دلار قیمت دارد

چیزی که درباره‌ی FF۹۱ هیجان‌زده‌مان کرده است، قدرت خروجی این خودرو است. شرکت فارادی فیوچر ادعا کرده که خودروی FF۹۱ توان خروجی ۱۰۵۰ اسب بخار دارد و می‌توان در کمتر از ۲٫۴ ثانیه سرعت‌اش را از صفر به صد کیلومتر برساند. با توجه به اینکه FF۹۱ موتوری تماما الکتریکی دارد، بهتر است که خیلی از سوپرخودروهای بنزینی تا قبل از عرضه‌ی این خودروی برقی، برنامه‌هایی برای جلو زدن از آن را در سر داشته باشند.

خودروی فارادی فیوچر 300 هزار دلار قیمت دارد

«جیا یوتینگ»، میلیاردر چینی که ریاست شرکت LeEco را برعهده دارد، اخیرا در مصاحبه‌ای درباره‌ی FF۹۱ صحبت کرده است. او گفته که این خودرو قیمتی کمتر از ۲ میلیون یوآن خواهد داشت. ۲ میلیون یوآن حدودا برابر با ۳۰۰ هزار دلار است.

در حال حاضر می‌توان با پرداخت ۵ هزار دلار یک FF۹۱ را برای خرید رزرو کرد. احتمالا این خودرو در سال ۲۰۱۸ به کسانی که آن را پیش‌خرید کرده باشند، تحویل داده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج