جاباما
۴۶۵۴۵۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

میزان درآمد صنعت بازی سازی آمریکا در ۲۰۱۶

در دنیای کنونی کشورها راه های گوناگونی را برای افزایش درآمدهای خود مورد استفاده قرار می دهند. فروش منابع تجدید ناپذیری مانند نفت و گاز و تبدیل آنها به پول روشی منسوخ شده در تمامی کشورهای توسعه یافته جهان به شمار می رود و به جای آن صنایعی مانند گردشگری و سینما جزو راه های درآمدزایی به حساب می آیند.

مجله سخت افزار: در دنیای کنونی کشورها راه های گوناگونی را برای افزایش درآمدهای خود مورد استفاده قرار می دهند. فروش منابع تجدید ناپذیری مانند نفت و گاز و تبدیل آنها به پول روشی منسوخ شده در تمامی کشورهای توسعه یافته جهان به شمار می رود و به جای آن صنایعی مانند گردشگری و سینما جزو راه های درآمدزایی به حساب می آیند.
میزان درآمد صنعت بازی سازی آمریکا در 2016
صنعت بازی سازی نیز بخش دیگری است که می توان از این زاویه مورد توجه قرار داد. آمریکا یکی از بزرگترین توسعه دهندگان بازی های ویدئویی در جهان است و استودیوهای بازی سازی معتبر بسیار زیادی در آن فعالیت می کنند. در نتیجه می توان پیش بینی کرد درآمد این کشور از حوزه بازی سازی نیز رقم قابل ملاحظه ای باشد. اما قابل ملاحظه یعنی دقیقا چقدر؟

به گزارش VentureBeat و به نقل از سازمان های ESA و NPD، مجموع درآمدهای صنعت بازی سازی در آمریکا در سال 2016 بالغ بر 30.4 میلیارد دلار (نزدیک به 120 هزار میلیارد تومان) بوده است. بر اساس گزارشات منتشر شده، این عدد نسبت به سال 2015 در همه زمینه های بازی سازی در حوزه های موبایل، رایانه های شخصی، واقعیت مجازی، بازی های پورتابل و کنسول های دیجتال شاهد رشد بوده و به این ترتیب مخاطبین انتخاب های بیشتری برای لذت بردن از تجربه بازی های ویدئویی داشته اند.
در این گزارش آمده است که عرضه شدن تجهیزات واقعیت مجازی از جمله هدست های Oculus Rift، HTC Vive و Play Station VR به همراه ارتقای دو کنسول اصلی جهان بازی های ویدئویی یعنی پلی استیشن 4 پرو و اکس باکس وان اس همگی در دست یابی به این عدد بزرگ سهم داشته اند. به علاوه بازی هایی مانند پوکمون گو و سوپر ماریو ران نیز با فروش خیره کننده خود درآمد هنگفتی را روانه حساب توسعه دهندگان خود کردند. بازی های پر فروش و بلاک باستر های معروفی مانند CoD: Infinite Warfare، Battlefield One و Owerwatch هم جزو بازی هایی بودند که با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج