۴۶۵۵۴۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

سخنرانی رئیس جمهور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه فجر استان تهران گفت: رییس جمهور سخنران ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن است.

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به این نکته که تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در حال انجام است، اظهار داشت: کمیته های مختلف ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در پایتخت، جلسات متعددی را برگزار و اقدامات لازم برای خلق یک حماسه دیگر فراهم شده است.

رییس ستاد برگزاری مراسم یوم الله دهه مبارک فجر استان تهران با اشاره به تقارن روز ۲۲ بهمن با شب شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن با شب شهادت حضرت زهرا(س) مصادف شده است.

وی با اشاره به برپایی صدها غرفه فرهنگی در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در پایتخت ادامه داد: باید در غرفه های برپا شده در راهپیمایی، نمادی از حضرت زهرا(س) وجود داشته باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تأکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه بیان داشت: باید در جریان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، حرمت شب شهادت حضرت زهرا(س) حفظ شود.

وی با اشاره به این نکته که حماسه حضور مردم در ۲۲ بهمن، عطر و بوی فاطمی خواهد داشت، گفت: باید نهادها و ارگان های مختلفی که اقدام به برپایی غرفه های مختلف می کنند، به دلیل تقارن روز ۲۲ بهمن با شب شهادت حضرت زهرا(س)، در برنامه ها و سرودهای خود دقت لازم را انجام دهند.

محمودی با اشاره به سخنران مراسم یوم الله ۲۲ بهمن ادامه داد: سخنران ویژه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، حجت الاسلام حسن روحانی خواهد بود و میثم مطیعی در میان مردم مومن و انقلابی تهران به مداحی خواهد پرداخت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برنامه های مختلفی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و تجمع مردم در میدان آزادی پیش بینی شده است.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را بسیار مهم و ضروری دانست و بیان داشت: برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سال جاری بسیار مهم است و باید این حماسه زمینه ساز خلق یک حماسه بزرگ در انتخابات سال آینده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      بنام بیست ودوی بهمن ولی اینقدر برجام برجام راه می اندازد و امارهایی مثل رشد اقتصادی ۷٪،اشتغال ۷۰۰هزارنفر درسال، اشتی با دنیا ،وبازهم برجام برجام

    • ناشناس

      بگوسخنرانی بگنه ولی توروخدااسم برجام رونیار رواعصاب راه نرو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج