جاباما
۴۶۵۶۷۹
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

لیست آپدیت محصولات سامسونگ به اندروید ۷

سامسونگ چند وقتی می‌شود که اندروید ۷٫۰ را رسما برای گلکسی S۷ و گلکسی S۷‌ اج منتشر کرده است. البته این موضوع که جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید چه زمانی برای گوشی‌ها و تبلت‌های دیگر سامسونگ راهی بازار می‌شود هم جای سوال به وجود آورده است. به همین دلیل این شرکت لیستی از محصولات خودش که به اندروید ۷٫۰ نوقا به‌روزرسانی می‌شوند را منتشر کرد.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سامسونگ چند وقتی می‌شود که اندروید ۷٫۰ را رسما برای گلکسی S۷ و گلکسی S۷‌ اج منتشر کرده است. البته گفته شده که این به‌روزرسان به مرورزمان در کشورهای مختلف هم عرضه خواهد شد. پس اگر هنوز اندروید ۷٫۰ را روی گلکسی S۷ خودتان دریافت نکرده‌اید، نگران نباشید.
لیست آپدیت محصولات سامسونگ به اندروید 7
البته این موضوع که جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید چه زمانی برای گوشی‌ها و تبلت‌های دیگر سامسونگ راهی بازار می‌شود هم جای سوال به وجود آورده است. به همین دلیل این شرکت لیستی از محصولات خودش که به اندروید ۷٫۰ نوقا به‌روزرسانی می‌شوند را منتشر کرد.

لیست آپدیت محصولات سامسونگ به اندروید 7

براساس اطلاعات منتشر شده از طرف سامسونگ گوشی‌های گلکسی S۶، گلکسی S۶ اج، گلکسی S۶ اج پلاس، گلکسی نوت ۵، گلکسی A۳، گلکسی A۸ و تبلت‌های Galaxy Tab A با قلم و Galaxy Tab S۲ به اندروید ۷٫۰ به‌روزرسانی می‌شوند. حتی گفته شده که اندروید ۷ رابط کاربری این گوشی را هم تغییر می‌دهد. البته بعید نیست که پس از این محصولات، گوشی‌های دیگر سامسونگ هم در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ به اندروید ۷٫۰ به‌روزرسانی شوند. البته این خبر هنوز تایید نشده و شاید هیچ وقت اتفاق نیفتاد.

اندروید ۷٫۰ روی محصولات سامسونگ، قسمت اعلان‌ها را تغییر می‌دهد و حالت چند پنچره‌ای را هم ارتقا خواهد داد. گفته شده که یک گزینه به نام Performance Mode به این دستگاه‌ها اضافه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      اندرویدبالاترفایده زیادی ندارد.پول الکی بابتش ازمردم میگیرن ولی تغییرچندانی نمیکنه.

    • بدون نام

      داداچ کجا پول میگیرن؟ از خودت چرا حرف در میاری؟ خودت باید بروزرسانی کنی رایگان ارائه میدن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج