۴۶۵۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

چارلتون: رونی شایسته بودن در کتاب تاریخ است

سربابی چارلتون، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، تایید کرد از اینکه عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از دست داد، ناراحت است.

ورزش سه: وین رونی در تساوی ۱-۱ امروز منچستریونایتد مقابل استوک، تک گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند و عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه که برای ۴ دهه در اختیار سربابی چارلتون بود، از آن خود کرد.
او به خبرنگاران گفت: " ۴۰ سال از روزی که من گل دویست و چهل و نهم را برای منچستریونایتد به ثمر رساندم، می گذرد؛ بنابراین باید تایید کنم که به اینکه بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد بودن عادت کردم.
چارلتون: رونی شایسته بودن در کتاب تاریخ است

ما در این سال ها مهاجمان فوق العاده ای در الدترافورد داشتیم که گل های زیادی به ثمر رساندند اما مدتی بود که می شد حدس زد وین رونی محتمل ترین فردی است که می تواند این رکورد را بشکند و این روز بالاخره رسید.
دروغ گفته ام اگر بگویم از اینکه رکورد را از دست دادم، ناراحت نیستم؛ با این وجود، می توانم صادقانه بگویم که برای وین خوشحالم. او شایسته قرار گرفتن در کتاب تاریخ است.
او یک بازیکن فوق العاده برای منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس است و با شایسته اکنون عنوان بهترین گلزن یونایتد و انگلیس را در اختیار دارد. دیدن بازی او از سال ۲۰۰۴ در الدترافورد لذت بخش است."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضاف

      چه فایده وقتی برای تیم ملیش در این چند سال کار مهمی نتوانسته انجام دهد انگار که این رکورد را شکست یکی هم بعدها جای اورا میگیرد افتخار ملی چه داری در این سالها که نامت بر زبان بود وبا این همه بازکن خوب وتو که کاپیتانشان هم بودی....بخیال بابا دلت خوشه...گل زدن که کار و وظیفت بوده ....تمام....حالا برو خوب فکر کن علی دایی ما هم از تو بالاتره وبهتر پس زیاد قیافه نگیری فقط فرق تیم ما با شما این بوده ما دور اول حذف میشیم شما هم گاهی ولی ما مربی بدرد بخور وفنی دانا نداشتهایم با امکانات وبازیهای تدارکاتی با تیمای خوب ولی شما همه راداشتید عرضه قهرمانی را ندارید وگرنه فرقی با شما نداریم بلکه در مواردی ما بهترم هستیم از نظر بازیکن ولی لیگ وفدراسون ما پکیده وبدرد نخورند تمام......درست گفتم دزدم همراه با فساد ورزشی زیاد داریم ....بای...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج