۴۶۵۸۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیابانگرد: جام تختی محک خوبی بود

عضو تیم ملی کشتی فرنگی گفت: ایران تیم جوانی را در مسابقات تختی شرکت داد و همه خوب کشتی گرفتند، فکر می‌کنم این رقابت‌ها محک خوبی برای شناخت نقاط ضعف و قوت فرنگی‌کاران بود.

خبرگزاری تسنیم: افشین بیابانگرد درباره حضورش در جام تختی و نحوه برگزاری این رقابت‌ها به صورت تیم به تیم اظهار داشت: امسال برای نخستین بار مسابقات به صورت تیم به تیم برگزار شد و شاید برنامه‌ریزی آن‌طور که باید مناسب نبود، اما در مجموع مسابقات در سطح خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات به صورت تیم به تیم معایب و محاسنی دارد؛ شاید یک کشور تیم کاملی نداشته باشد و شاید بخواهد تنها در چند وزن کشتی‌گیرانش را محک بزند که با این شرایط نمی‌تواند در این مسابقات شرکت کند،‌ اما از طرفی مانند مسابقات جام جهانی جذابیت آن بالا می‌رود.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: ایران هم تیم جوانی را در این مسابقات شرکت داد و همه خوب کشتی گرفتند. فکر می‌کنم این رقابت‌ها محک خوبی برای شناخت نقاط ضعف و قوت فرنگی‌کاران بود.

بیابانگرد در مورد عملکرد ضعیفش در مسابقات جهانی گفت: به دلیل مصدومیتی که سال گذشته داشتم نتوانستم در مسابقات جهانی عملکرد مناسبی داشته باشم و همین موضوع باعث شد از شرایط مسابقه دور باشم. از کادر فنی خواهش کردم در جام تختی کشتی بگیرم؛ چراکه حضور در یک مسابقه به اندازه چندین ماه اردو و تمرین می‌تواند مفید باشد. بعد از مسابقات جهانی نیازمند حضور در یک رقابت مسابقه‌ای بودم که با آمادگی 60-50 درصدی در جام تختی به میدان رفتم تا برای مسابقه آینده آماده شوم.

وی درباره ادامه فعالیتش در وزن ۷۱ کیلوگرم گفت: با توجه به قوانین جدید کشتی‌گیرانی که وزن کمتری کم می‌کنند، موفق‌تر خواهند بود. در مسابقات جهانی هم من و هم قادریان از نظر بدنی آماده بودیم، اما فقط ما دو نفر بودیم که این موضوع استرس کار را زیاد کرده بود. از طرفی در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده بودیم و شاید اگر در دور دوم و سوم با حریف ارمنستانی روبرو می‌شدم، بهتر کشتی می‌گرفتم، اما اولین مسابقه تورنمنت را ما برگزار کردیم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان تصریح کرد: بعد از آسیب‌دیدگی که از ناحیه سینه و دنده داشتم، حدود دو ماه‌ونیم تمرین نداشتم و به‌زحمت به مسابقات جهانی رسیدم، اما دوری از شرایط مسابقه باعث شد موفق نشوم. من و قادریان نفراتی را که روی سکوی جهانی رفته بودند را شکست داده بودیم.

بیابانگرد ادامه داد: از کادر فنی خواهش کردم در لیگ کشتی بگیرم، اما با توجه به فاصله کمی که تا مسابقات جهانی داشتیم اجازه ندادند، از طرفی هیچ تورنمنت خوبی در این فاصله زمانی نبود تا من شرکت کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج