جاباما
۴۶۵۹۱۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی آرسنال - برنلی

آرسنال در هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس، میزبان تیم برنلی است.

وبسایت نود: دیدار تیم های آرسنال و برنلی در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر، ساعت ۱۷،۴۵ یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ در ورزشگاه امارات شهر لندن به قضاوت جان موس برگزار خواهد شد. هم اکنون آرسنال با ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و با توجه به توقف همه مدعیان در مسابقات هفته ۲۲، کسب ۳ امتیاز برایی شاگردان آرسن ونگر به معنای یک جهش بزرگ تا پله دوم جدول خواهد بود. برنلی با ۲۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول حضور داشته و پیروزی برای شاگردان شون دایچ به معنای صعود بهه نیمه بالای جدول است. آرسنال طی دو بازی اخیر توانسته مقابل تیم های پرستون و سوانسی در جام حذفی و لیگ پیروز شود. برنلی نیز طی دو بازی اخیر به دو برد ارزشمند مقابل ساوتهمپتون و ساندرلند در لیگ و جام حذفی دست یافته است.

پیش بازی آرسنال - برنلی

نکات آماری بازی:

طی ۷ تقابل اخیر تیم های آرسنال و برنلی در کلیه رقابت ها، ۶ برد نصیب توپچی ها شده و آخرین شکست آرسنال مقابل شرابی ها به دسامبر ۲۰۰۸ در چارچوب یک مسابقه از جام حذفی مربوط می شود. برنلی در هر ۵ سفر اخیر به خانه آرسنال در چارچوب کلیه رقابت ها شکست خورده و آخرین پیروزی آنها مقابل این تیم پر طرفدار لندنی در لیگ، به سپتامبر ۱۹۷۴ باز می گردد.

آرسنال طی ۳۱ مسابقه اخیر لیگ برتر فقط ۳ بار شکست خورده است.

آرسنال طی ۳ بازی اخیر لیگ برتر، حداقل ۲ گل را در هر بازی به ثمر رسانده است.

برنلی طی ۹ بازی اخیر بیرون خانه در لیگ برتر، ۸ بار باخته است.

برنلی طی ۳ بازی اخیر بیرون خانه لیگ، با یک اختلاف گل شکست خورده است.

پیش بازی آرسنال - برنلی

برنلی یکی از بهترین تیم های فصل جاری لیگ برتر در بازی های خانگی بوده ولی نتایج شرابی ها در بازی های بیرون خانه بسیار اسفناک است و فقط یک امتیاز از این بازی ها به دست آورده اند.

آرسنال طی هر دو تقابل خانگی اخیر با برنلی در لیگ برتر توانسته دقیقاً ۳ گل را در هر بازی به ثمر برساند که تنها یک گل در نیمه اول زده شد.

اولیویه ژیرو در هر ۴ بازی اخیر لیگ برتر برای توپچی ها گلزنی کرده که بهترین رکورد گلزنی های پیاپی وی پس از آوریل ۲۰۱۵ است. (۶ بازی پیاپی گلزنی کرده بود)

اولیویه ژیرو طی هر ۹ بازی اخیری که در کلیه رقابت ها برگزار شده و نام وی در ترکیب اصلی آرسنال بوده، موفق به گشودن دروازه حریفان شده است. (جمعاً ۱۱ گل)

پیش بازی آرسنال - برنلی

شرابی ها ۱۳ گلزن متفاوت در این فصل لیگ برتر داشته اند که بالاترین فراوانی بازیکن های گلزن را به خود اختصاص داده اند. (به همراه منچستر سیتی) جالب این که از این ۱۳ گلزن متفاوت برنلی فقط ۳ بازیکن هستند که موفق به گلزنی در مسابقات بیرون خانه شده اند. (بن می، اشلی بارنز و سم ووکس)

برنلی در آخرین فصل حضور خویش در لیگ برتر یعنی فصل ۱۵-۲۰۱۴، طی ۳۸ مسابقه لیگ برتر مجموعاً ۳۳ امتیاز گرفت و سقوط کرد در حالی که شاگردان شون دایچ تا اینجای فصل جاری، فقط ۷ امتیاز تا رسیدن به مرز ۳۳ امتیاز فاصله دارند.

شون دایچ در این بازی برای دویستمین بار روی نیمکت مربیگری برنلی می نشیند.

الکسیس سانچز با ۱۵۵ بار لمس توپ در داخل محوطه جریمه، دومین بازیکن در فصل جاری لیگ برتر پس از رحیم استرلینگ محسوب می شود. از این حیث، بالاترین بازیکن برنلی کسی نیست جز سم ووکس با مجموع ۵۷ لمس توپ درون محوطه جریمه حریفان.

الکسیس سانچز طی دو بازی اخیر مقابل برنلی در ورزشگاه امارات توانست ۳ گل و یک پاس گل را ثبت کند. (در لیگ برتر و جام حذفی)

پیش بازی آرسنال - برنلی

وضعیت بازیکن های دو تیم:

آرسنال: محمد الننی به علت همراهی تیم ملی مصر در جام ملت های آفریقا قادر به همراهی آرسنال در این بازی نیست. همچنین بازیکن هایی همچون کایران گیبس، فرانسوا کوکلین و هکتور بیرین پس از رفع مصدومیت به تمرینات اخیر آرسنال ملحق شده اند هر چند که به جز بیرین، بقیه شانس زیادی برای حضور در این مسابقه ندارند. سانتی کازورلا، متیو دبوشی،، یحیی سانوگو، تئو وولکات و پر مرتساکر به علت مصدومیت غایب هستند و حضور اولیویه ژیرو به علت مصدومیت در هاله ای از ابهام است.

پیش بازی آرسنال - برنلی

برنلی: حضور دین مارنی، اسکات آرفیلد و یوهان برگ گودماندسون در این بازی به علت مصدومیت، در هاله ای از ابهام قرار دارد. جوی بارتون که در دیدار مقابل ساوتهمپتون برای شرابی ها به میدان رفته و موفق به گلزنی شد، از شانس خوبی برای اولین حضور در ترکیب اصلی تیمش پس از بازگشت به این باشگاه برخوردار است. رقابت سختی بین اشلی بارنز و سم ووکس وجود دارد تا یکی از آنها در کنار آندره گری، زوج خط حمله برنلی را تشکیل بدهند. همه منتظر تماشای جف هندریک ملی پوش ایرلندی در ترکیب برنلی هستند.

پیش بازی آرسنال - برنلی

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی آرسنال - برنلی

پیش بینی نتیجه بازی:

پیش بازی آرسنال - برنلی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج