۴۶۶۰۷۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

استیون نایت:

«پیکی بلایندرز» بعد از پنج فصل تمام می شود

خالق سریال گانگستری محبوب شبکه بی بی سی بر این باور است که داستان تامی شلبی و خانواده اش در دو فصل آینده و با به صدا درآمدن آژیرهای حمله هوایی در بیرمنگام به پایان خواهد رسید.

روزنامه بانی فیلم: خالق سریال گانگستری محبوب شبکه بی بی سی بر این باور است که داستان تامی شلبی و خانواده اش در دو فصل آینده و با به صدا درآمدن آژیرهای حمله هوایی در بیرمنگام به پایان خواهد رسید.
به نقل از ایندپندنت، استیون نایت خالق سریال های «تابو» و «پیکی بلایندرز» اطلاعات بیشتری درباره آینده سریال گانگستری شبکه بی بی سی منتشر کرده است.
«پیکی بلایندرز» بعد از پنج فصل تمام می شود

این نویسنده و کارگردان اخیرا در مصاحبه ای گفته بود که کار نوشتن فیلمنامه فصل چهارم «پیکی بلایندرز» را به پایان برده و مراحل فیلمبرداری آن از ماه مارس آغاز می شود. در حرکتی که به عنوان «یک رای اعتماد بزرگ» از سوی بی بی سی قلمداد شد، این شبکه در حین تمدید کردن این سریال محبوب برای فصل چهارم، همچنین رای بر این داد که فصل پنجمی هم از آن ساخته بشود.

با این حال نایت بر این باور است که این سریال گانگستری با نقش آفرینی کیلین مورفی و هلن مک کروری فقط تا همان فصل پنج پیش خواهد رفت.

نایت که با رادیو تایمز صحبت می کرد، گفت: «هرگز نگو هرگز، اما ما احساس می کنیم که فصل پنجم ممکن است فصل آخر باشد. البته مطمئن نیستیم. باید ببینیم چه حسی راجع به آن داریم. پیکی یکی از آن چیزهایی است که همه دوستش دارند و پاسخ مخاطبان در هر دو سوی اقیانوس اطلس واقعا فوق العاده بوده است.»

او اضافه کرد: «من پایان سریال را در ذهنم دارم؛ حالا سوال این است که این اتفاق در پایان فصل پنجم می‌افتد یا نه. می‌خواهم سریال وقتی تمام شود که نخستین آژیر حمله هوایی در بیرمنگام به صدا درمی آید.»

نایت همچنین درباره سریال جدیدش با حضور تام هاردی یعنی «تابو» صحبت کرد و گفت انتظار دارد که این سریال هم کمی بیشتر در این شبکه روی آنتن برود. او این پروژه را همراه با هاردی و پدرش چیپس تهیه کرده و ساخته است.

سریال «پیکی بلایندرز» درامی جنایی از تلویزیون بریتانیا است که داستان یک خانواده گانگستری اهل بیرمنگام را بعد از جنگ جهانی اول به تصویر می کشد و از نظر منتقدان در حد و اندازه فیلم‌های سینمایی است. این سریال درام جنایی تلویزیونی بر پایه وقایع تاریخی ساخته شده و کیلین مورفی در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند و استیون نایت خالق آن است. اولین فصل این سریال سیزدهم ماه سپتامبر ۲۰۱۳ از شبکه بی‌بی‌سی ۲ در قالب شش اپیزود پخش شد. فصل دوم هم از دوم اکتبر ۲۰۱۴ با شش اپیزود دیگر روی آنتن رفت.

نایت گفت: «ما فکر می کنیم که این سریال مسلما فصل های دوم و سوم خواهد داشت و نقشه هم همین است. بعد از آن، چه کسی می داند؟ این سریال هشت قسمتی است، وقت زیاد هست.»

داستان «تابو» در سال ۱۸۱۴ به وقوع می پیوندد. در آن تام هاردی نقش شخصیت جیمز کِزایا دِلِینی را بازی می کند؛ یک ماجراجوی انگلیسی که سال ها پیش به آفریقا رفته بوده و همه فکر می کردند او مرده است. سریال از زمانی آغاز می شود که پدر او جان خود را از دست می دهد و به این ترتیب او به لندن بازمی گردد. او متوجه می شود که یک قطعه زمین بااهمیت را به ارث برده و کمپانی هند شرقی بریتانیا توطئه ای به راه انداخته تا آن را تصرف کند. به این ترتیب او مشغول حفاظت از آن و گرفتن انتقام مرگ پدرش می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج