۴۶۶۱۵۹
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

رقص گیاهان به روایت تصویر

سر بر آوردن از دل خاک به امید روشنی، زیبایی با معنایی دیگر این بار به نمایش گذاشته می شود. با دیدن این ویدئو اولین حس زیبایی که به سراغتان می آید، حس تازگی و طراوت است. این بار لحظه ی تولد یک گیاه، درست زمانی که سر از خاک بیرون می آورد را به تماشا بنشینید.

وبسایت کارناوال - آترا گل محمدی: سر بر آوردن از دل خاک به امید روشنی، زیبایی با معنایی دیگر این بار به نمایش گذاشته می شود. با دیدن این ویدئو اولین حس زیبایی که به سراغتان می آید، حس تازگی و طراوت است. این بار لحظه ی تولد یک گیاه، درست زمانی که سر از خاک بیرون می آورد را به تماشا بنشینید.

در ویدیو امروزمان تنفس گیاهان به نمایش گذاشته شده است از زمانی که روز های ابتدایی زندگیشان شروع می شود، سپس آرام آرام و با عشوه ادامه می دهند و حضورشان را به همگان اعلام می کنند. آن ها آمده اند تا طعم زندگی را بچشند و از آن لذت ببرند.

این تصاویر واقعی هستند، این نازنین گیاهان نیز موجوداتی زنده هستند درست همانند ما.

رقص به همراه موسیقی دلنواز و رنگ سبز زندگی‌بخش این گیاهان، بسیار برایتان دلچسب خواهد بود. کافی است چشم بدوزید و به این رنگ ها و به حرکات خیره شوید و در پس هر حرکت به ورای خلقتش بیندیشید.

در این ویدیو تصاویری خارق العاده به نمایش گذاشته می شود از رشد این گیاهان پر جنب و جوش گرفته تا تنفس عمیقشان برای بقا. آنها شروع به رشد نموده و با تابش آفتاب و تنفسی عمیق لبخندی زده و سپس شکوفا می شوند. رقص دل انگیز سبز چرده های زنده برایتان جلوه گر زندگی پر از امید خواهد بود.

از دانه ای در دل خاک تا گیاهی تنومند به روایت تصویر همراه شما خواهیم بود.

با دقایقی سرشار از آرامش همراه کارناوال محو تماشای زندگی سبز شوید، از آغاز رشد تا نهایت لطافت و لذت را در بند بند وجودتان احساس کنید. تنها چند دقیقه همه چیز را کنار بگذارید و به میهمانی گیاهان بیایید؛ میهمانی که شور و امید دارد و هر چه حس خوب است به تو پیشکش می کند.
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
رقص گیاهان به روایت تصویر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج