۴۶۶۳۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افشای مشخصات مدل ۲۰۱۷ گوشی موتو زِد

با آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی، شایعات مربوط به اسمارت فون هایی که قرار است در نیمه نخست این سال معرفی شوند، یکی پس از دیگری از دل فضای مجازی سر بر می آورند و امروز قرعه به نام پرچمدار امسال کمپانی موتورولا و مدل ۲۰۱۷ پرچمدار این شرکت یعنی موتو زد افتاده است.

وب سایت تک شات: با آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی، شایعات مربوط به اسمارت فون هایی که قرار است در نیمه نخست این سال معرفی شوند، یکی پس از دیگری از دل فضای مجازی سر بر می آورند و امروز قرعه به نام پرچمدار امسال کمپانی موتورولا و مدل ۲۰۱۷ پرچمدار این شرکت یعنی موتو زد افتاده است که اطلاعات مربوط به مشخصه های فنی آن در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد.
افشای مشخصات مدل 2017 گوشی موتو زِد

محصولی که به استناد به آن چه که در این بنچمارک آمده است به مشخصه ها و ویژگی های قدرتمندی مجهز شده و می تواند با قیمت نسبتاً مناسب خود، زنگ خطر را برای سایر کمپانی ها به صدا درآورد. بر این اساس، موتو زد ۲۰۱۷ به جدیدترین پردازنده شرکت کوالکوم یعنی اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد بود که از هشت هسته پردازشی با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتزی بهره می برد.

در کنار این پردازنده، یک رم ۴ گیگابایتی را مشاهده خواهید کرد که می تواند قدرت پردازشی این تراشه را دوچندان کند. به نظر می رسد که موتورولا به جرگه تولیدکنندگان اسمارت فون هایی با رم ۶ گیگابایتی ملحق نخواهد شد و احتمالاً از این میزان حافظه رم در محصولات بعدی خود استفاده خواهد کرد.

با این حال، از دیگر ویژگی های این اسمارت فون که با اسم رمز Motorola XT۱۶۵۰ شناخته می شود، می توان به سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد. و اما در خصوص عملکرد این گوشی در بنچمارک ذکر شده، باید گفت که موتو زد ۲۰۱۷ توانست در بخش چند هسته ای امتیاز ۶۲۰۷ و در بخش تک هسته ای نیز امتیاز ۱۹۳۰ را از آن خود کند.

متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای رونمایی این محصول اعلام نشده اما از آن جایی که مدل قبلی این شرکت، در ماه سپتامبر عرضه شد، می توان انتظار داشت که موتو زد ۲۰۱۷ در سه ماهه نخست امسال معرفی شود.
افشای مشخصات مدل 2017 گوشی موتو زِد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج