۴۶۶۴۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال ۲۰۱۷

موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. بر اساس گزارشی که توسط MacRumors پوشش داده شده، اپل قصد دارد تغییرات گسترده ساختاری در کنار بروزرسانی تکنولوژی های تشخیص هویت بیولوژیکی را در Touch ID های خود اعمال کند.

مجله سخت افزار: موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال ۲۰۱۷ اشاره کرد. بر اساس گزارشی که توسط MacRumors پوشش داده شده، اپل قصد دارد تغییرات گسترده ساختاری در کنار بروزرسانی تکنولوژی های تشخیص هویت بیولوژیکی را در Touch ID های خود اعمال کند.
تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017
در این گزارش آمده است که اپل قصد دارد سنسورهای موجود در آیفون های سال 2017 را به گونه ای تغییر دهد تا با فرم فاکتور "بدون حاشیه" ای که قرار است در این دستگاه ها به کار رود بیشترین هماهنگی را به نمایش بگذارند. در ادامه به این نکته نیز اشاره شده است که آیفون های سال 2017 احتمالا دارای پنل های OLED انعطاف پذیر خواهند بود و یک بخش فلزی نیز برای افزایش مقاومت آنها در برابر فشارها و ضربه ها در نظر گرفته می شود.
همچنین KGI اعتقاد دارد در صورتی که اپل نتواند برخی از مشکلات موجود در زمینه به کار گیری از تکنولوژی های بیومتریک را برطرف کند، ممکن است در کنار سنسور اثر انگشت شاهد به کارگیری از سنسورهای تشخیص چهره (احتمالا چیزی فراتر از تشخیص عنبیه چشم) نیز در آیفون های جدید باشیم. این مشکلات عبارت اند از الگوریتم های مورد نیاز برای تشخیص چهره، طراحی سخت افزاری بهینه در راستای طرح کلی دستگاه و ایجاد دیتابیسی برای تایید هویت و اعتبار سنجی تصاویر که همه این موارد به شدت زمان بر بوده و به نظر نمی رسد اپل بتواند برای آیفون های سال 2017 پلتفرم مناسبی از آنها را برای جایگزینی کامل با سنسور اثر انگشت توسعه دهد.

از گزارشاتی که تا کنون منتشر شده می توان انتظار داشت گوشی های بعدی اپل دارای نمایشگری با حاشیه های بسیار اندک باشند و سنسور اثر انگشت نیز همان طور که سامسونگ قصد به کارگیری از آن را دارد درون صفحه نمایش جاسازی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج