جاباما
۴۶۶۴۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اخراج ۷۰۰ کارمند مایکروسافت

مایکروسافت هم‌زمان با گزارش مالی ۲۶ ژانویه قرار است ۷۰۰ نفر از کارمندان خود را از کار بیکار کند. هرچند این رقم در مقایسه با لشگر ۱۱۳ هزارنفری که برای این کمپانی کار می‌کنند، زیاد نیست اما شنیدن این خبر برای کسانی که داخل آن کار می‌کنند، عصبی‌کننده به نظر می‌رسد.

خبرآنلاین: مایکروسافت هم‌زمان با گزارش مالی ۲۶ ژانویه قرار است ۷۰۰ نفر از کارمندان خود را از کار بیکار کند. هرچند این رقم در مقایسه با لشگر ۱۱۳ هزارنفری که برای این کمپانی کار می‌کنند، زیاد نیست اما شنیدن این خبر برای کسانی که داخل آن کار می‌کنند، عصبی‌کننده به نظر می‌رسد.
اخراج 700 کارمند مایکروسافت

این اتفاق بر اساس گزارش ماه ژوئن رخ می‌دهد که در آن تصمیم به اخراج محترمانه ۱۸۵۰ نفر گرفته شد. سال مالی مایکروسافت ژوئن به ژوئن است و مدیران قصد دارند تا این تصمیم را تا قبل از گزارش سال مالی ۲۰۱۷ عملی سازند.

۲۸۵۰ نفر از بین کارمندان واحد فروش، بازاریابی، مهندسی، منابع انسانی و سایر بخش‌ها از تمام شعبه‌ها در سراسر جهان انتخاب‌شده‌اند.

به گفته مدیران ارشد هدف از این اخراج کاهش هزینه‌ها نیست بلکه ارتقای مهارت و دانش در مایکروسافت است و باکسانی که با این استراتژی جلو نرفته‌اند خداحافظی خواهد شد.

در حال حاضر ۱۶۰۰ فرصت شغلی موردنیاز در مایکروسافت وجود دارد که در سایت لینکداین روی آن تبلیغ‌شده است.

طبق قانون مایکروسافت به اخراجی‌ها ۲ ماه فرصت داده می‌شود تا شغلی دیگر در داخل کمپانی بیابند و همچنین به آنها حقوق دوهفته برای هر ۶ ماه کار در مایکروسافت به آنها داده می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج