جاباما
۴۶۶۴۴۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

۷۰ درصد وب فارسی اسپم است

دبیر شورای راهبری جویشگر بومی از امکان مشابهت یابی مقالات علمی برای پیشگیری از سرقت علمی در موتور جستجوی بومی خبر داد و گفت: این موتور ۴میلیارد صفحه فارسی را خزش می کند.

خبرگزاری مهر - معصومه بخشی پور: دبیر شورای راهبری جویشگر بومی از امکان مشابهت یابی مقالات علمی برای پیشگیری از سرقت علمی در موتور جستجوی بومی خبر داد و گفت: این موتور ۴میلیارد صفحه فارسی را خزش می کند.
70 درصد وب فارسی اسپم است

علیرضا یاری در نشست خبری همایش بررسی راهکارهای پیشگیری از سرقتهای علمی که امروز در مرکز تحقیقات مخابرات ایران برگزار شد، کمک به بهبود کیفیت محتوا در وب فارسی را از جمله اهداف طرح جویشگر بومی عنوان کرد و اظهار داشت: طی دو سال اخیر و با توسعه طرح جویشگر بومی، امکان خزش ۴ میلیارد صفحه وب فارسی از طریق موتور جستجوی بومی فراهم شده است.

رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات مرکز تحقیقات مخابرات ایران، از استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات برای تشخیص داده های علمی و مشابهت سنجی مقالات در طرح جویشگر بومی خبر داد و گفت: هم اکنون موتور جستجوی بومی با خزش در صفحات وب فارسی، این برآورد را داشته است که درصد بالایی از محتوای فارسی در وب کپی برداری بدون ارجاع و ذکر منبع است.

یاری با بیان اینکه برآوردها نشان می دهد که سهم محتوای اسپم و غیرمفید در وب فارسی ۷۰ درصد است، گفت: موتور جستجوی بومی، امکان مشابهت یابی مقالات علمی را با دقت بالا، به عنوان راهکاری برای آگاهی سازی و واکاوی سرقتهای علمی ممکن کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ی همت کنید اون ٣٠% هم پربشه بشیم ١٠٠%

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج