۴۶۶۸۰۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اولین تصویر بندیکت کامبربچ در نقش ادیسون

فیلم جدید کمپانی واینستین درباره‌ی رقابت توماس ادیسون و جرج وستینگهاوس در سال‌های آخر دهه‌ی ۱۸۸۰ است و قرار است بندیکت کامبربچ نقش اول این فیلم را بازی کند.

وب سایت فیلم نت نیوز: فیلم جدید کمپانی واینستین درباره‌ی رقابت توماس ادیسون و جرج وستینگهاوس در سال‌های آخر دهه‌ی ۱۸۸۰ است و قرار است بندیکت کامبربچ نقش اول این فیلم را بازی کند.
اولین تصویر بندیکت کامبربچ در نقش ادیسون

بندیکت کامبربچ که این سال‌ها به خاطر بازی در سریال شرلوک محبوبیتی بیش از پیش پیدا کرده و سال ۲۰۱۵ یک نامزدی اسکار هم به لیست افتخاراتش اضافه کرده است، این بار قرار است در فیلم جنگ جریان‌ها (The Current War) نقش توماس ادیسون، مخترع جنجال‌برانگیز لامپ رشته‌ای را بازی کند.

این پروژه‌ی جدید کمپانی واینستین که با کارگردانی آلفونسو گومز هم اکنون مراحل فیلمبرداری‌اش را پشت سر می‌گذارد، داستان رقابت توماس ادیسون و جرج وستینگهاوس (با بازی مایکل شنون) را روایت می‌کند که سعی دارند یک سیستم الکتریکی پایدار بسازند که قابلیت تجاری شدن داشته باشد.

توماس ادیسون موفق شده بود با حمایت شرکت برق وستینگهاوس، جریان مستقیم را به جریان متناوب تبدیل کند و این اتفاق آغازگر اختلافات وماس ادیسون و جرج وستینگهاوس به حساب می‌آید.

فیلمنامه‌ی جنگ جریان‌ها را مایکل میتنیک (نویسنده‌ی سریال Vinyl) به نگارش درآورده است و علاوه بر کامبربچ و مایکل شنون، بازیگرانی چون کترین واترسون، تام هولند، متیو مک فدین، تاپنس میدلتون و نیکولاس هولت ( در نقش نیکولا تسلا) در آن بازی می‌کنند.

با جنگ جریان‌ها بندیکت کامبربچ بار دیگر بازی در یک فیلم زندگی‌نامه‌ای تاریخی را تجربه می‌کند. او پیش از این در فیلم بازی تقلید(The Imitation Game) در نقش آلن تورینگ، مخترع اولین کامپیوتر دنیا را بازی کرده بود و به خاطرش نامزد اسکار هم شد.

فیلم قبلی آلفونسو گومز، من و ارل و دختر در حال مرگ(Me and Earl and the Dying Girl) از فیلم‌های موفق جشنواره‌ی ساندنس بوده است. او تا کنون کارگردانی ۱۲ اپیزود از سریال داستان ترسناک آمریکایی(American Horror Story) را هم در کارنامه‌اش داشته است. بسیل ایوانویک، تیمور بکمامبتوف و هاروی واینستین از تهیه کننده‌های جنگ جریان‌ها هستند و بندیکت کامبربچ و آدام اکلند هم به عنوان مدیران اجرایی پروژه حضور خواهند داشت.

هنوز تاریخ دقیقی برای اکران این فیلم تعیین نشده است اما احتمال می‌رود میانه‌های سال ۲۰۱۷ روی پرده‌ی سینماها بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج