۴۶۶۹۴۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مدل جدید و قدرتمندی از هوآوی آنر ۸ در راه است

گوشی Honor ۸ یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدات شرکت چینی هوآوی در سال ۲۰۱۶ میلادی بود، اما این شرکت قصد دارد مدل جدید و قدرتمندتر آن را با ویژگی‌هایی جذاب‌تر تولید و روانه بازار کند.

وب سایت جی اس ام - مهدی فوقی: گوشی Honor ۸ یکی از بهترین و محبوب‌ترین تولیدات شرکت چینی هوآوی در سال ۲۰۱۶ میلادی بود، اما این شرکت قصد دارد مدل جدید و قدرتمندتر آن را با ویژگی‌هایی جذاب‌تر تولید و روانه بازار کند.
مدل جدید و قدرتمندی از هوآوی آنر 8 در راه است

شرکت چینی هوآوی در سال ۲۰۱۶ میلادی تواسنت به رکوردهایی بزرگ دست پیدا کند که بخشی از آن را به تولیدات برند زیرمحجموعه خود، یعنی آنر، مدیون است. گوشی هوشمند پرچمدار این زیرمجموعه آنر ۸ است که مقرون‌به‌صرفه، زیبا و قدرتمند تلقی می‌شود. اما امروز اطلاعاتی در سایت آژانس روگولاتوری کشور چین، تنا، منتشر شده است که نشان می‌دهد به زودی باید شاهد مدل جدید و قدرتمند این دستگاه باشیم.

یک دستگاه با شماره مدل DUK-TL۳۰ توانست تاییدیه تنا را به دست آورد. طبق اطلاعات منتشرشده جدید، این دستگاه جایگزینی قدرتمند و بهتر برای نسخه فعلی این گوشی هوشمند است که تغییراتی در قسمت پردازنده، صفحه نمایش، میزان حافظه رم و حافظه داخلی دارد و به زودی باید شاهد معرفی رسمی و عرضه‌اش باشیم.

از مشخصات سخت‌افزاری مدل جدید آنر ۸ باید به پردازنده هشت هسته‌‎ای کرین ۹۶۰، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با وضوح تصویر کواد اچ‌دی، ۶ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ و ۲ مگاپیکسلی، باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا به صورت پیش‌فرض اشاره کرد. همچنین گفتنی است این محصول از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند و نسبت به نسخه فعلی بهبودهای زیادی دارد.

محصول جدید هوآوی، مدل جدید آنر ۸، در نسخه طلایی رنگ در سایت تنا دیده شده است، اما به احتمال بسیار زیاد باید شاهد رنگ‌بندی فعلی آنر ۸ برای آن باشیم. همچنین گفتنی است که هوآوی چندی پیش، مدلی جدید از میت ۹ را با ۶ گیگابایت حافظه رم روانه بازار کرده است که نشان از سیاست هوآوی برای بهبود پرچمداران قبلی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج