۴۶۶۹۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شایعات جدید در مورد حسگرهای نسل بعدی آیفون

مینگ چی کو گزارش تحلیلی جدیدی از ویژگی‌های احتمالی آیفون ۸ منتشر کرده است که بر اساس آن اپل احتمالا در حال کار بر روی حسگرهای جدید تاچ سه بعدی و تاچ آیدی است.

وب سایت جی اس ام - امین بهره‌مند: مینگ چی کو گزارش تحلیلی جدیدی از ویژگی‌های احتمالی آیفون ۸ منتشر کرده است که بر اساس آن اپل احتمالا در حال کار بر روی حسگرهای جدید تاچ سه بعدی و تاچ آیدی است.
شایعات جدید در مورد حسگرهای نسل بعدی آیفون

بر اساس گزارش‌ تحلیلگر معروف شرکت KGI Securities، مینگ چی کو (Ming-Chi Kou)، اپل در حال توسعه حسگرهای تاچ سه‌بعدی و تاچ آیدی جدید برای استفاده در آیفون‌های آینده است.

تا به امروز شایعات زیادی منتشر شده است که اپل قصد دارد در نسل بعدی آیفون از نمایشگر OLED استفاده کند و برای اینکه بتواند گوشی‌اش را با این نمایشگرهای جدید وفق دهد لازم است تغییراتی در حسگرهای فعلی تاچ سه بعدی بدهد.

اپل احتمالا برای ایجاد تجربه بهتری از کار کردن با تاچ سه‌بعدی، به جای سنسورهای FPCB موجود به استفاده از سنسورهای غشایی روی می‌آورد، زیرا سنسورهای غشایی حساسیت بیشتری به لمس دارند. از طرفی انتظار داریم که آیفون‌ جدید با پنل منعطف OLED عرضه شود و برای جلوگیری از تغییر شکلی که به واسطه فشار انگشت کاربر ممکن است در این پنل به وجود بیاید، احتمالا یک بخش فلزی زیر سنسور غشایی تعبیه می‌شود.

شایعه دیگری که در مورد آیفون‌های جدید وجود دارد این است که حسگر تاچ آیدی ممکن است داخل نمایشگر تعبیه شود. کو در این زمینه می‌گوید که حسگرهای فعلی ملزومات جانمایی داخل صفحه نمایش را ندارند و به همین دلیل اپل در حال توسعه تاچ آیدی‌های جدیدی برای آیفون‌های جدیدش است تا «بتواند آن‌ها را به صورت تمام صفحه (بدون لبه) طراحی کند و امنیت را نیز افزایش دهد».

ظاهرا اپل قصد دارد از حسگرهای خازنی فعلی به حسگرهای اپتیکال مهاجرت کند. از طرفی گفته شده است که اپل برنامه دارد آیفون جدیدش را به سیستم تشخیص چهره مجهز کند. «اگر اپل نتواند بر مشکلات فنی پیش روی اجرای این روش غلبه کند، ممکن است به ترکیبی از حسگر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره روی بیاورد.»
شایعات جدید در مورد حسگرهای نسل بعدی آیفون

با توجه به پتنت‌های تشخیص بیولوژیکی که اپل به ثبت رسانده است، معتقدیم که این شرکت به جای استفاده از سنسور عنبیه چشم به استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره روی آورده است. با این حال می‌دانیم که چالش‌های فنی پیش روی این تکنولوژی فراوان است: الگوریتم‌ها، طراحی سخت‌افزار و پایگاه داده‌ای که برای تایید و احراز هویت باید طراحی شود. غلبه بر این مشکلات شاید زمان‌بر باشد. به همین دلیل پیش از اینکه اپل بتواند سیستم تشخیص چهره را جایگزین سیستم تشخیص اثر انگشت بکند، ترکیبی از این دو روش می‌تواند راه حلی منطقی برای افزایش امنیت باشد.

از مدت‌ها پیش، حتی پیش از معرفی آیفون ۷، انتشار شایعات در مورد تغییرات نسل بعد آیفون آغاز شد، زیرا بسیاری معتقدند آیفونی که قرار است در دهمین سالگرد معرفی این گوشی هوشمند معرفی شود تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل قبلی‌اش خواهد داشت. بسیاری معتقدند که آیفون بعدی با بدنه شیشه‌ای عرضه می‌شود و صفحه نمایشی بدون لبه دارد.
علاوه بر این گفته می‌شود که پس از حذف دکمه هوم، دوربین جلو، حسگر تاچ آیدی، بلندگوها و سایر حسگرها داخل نمایشگر تعبیه می‌شود. شایعاتی در مورد اینکه اپل درحال کار بر روی شارژ بی‌سیم با برد زیاد است نیز منتشر شده. حال باید منتظر ماند و دید نسل بعدی آیفون، که حدود هشت ماه دیگر معرفی می‌شود، چقدر به ویژگی‌هایی که این روزها برایش تعریف می‌شود مجهز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج