۴۶۷۰۱۶
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

شاهکار تسلا: ۵۳۴ کیلومتر تنها با یک بار شارژ!

شرکت خودروسازی تسلا از جدیدترین مدل‌های خود رونمایی کرد. مدل S که با یک بار شارژ شدن توانایی طی مسافتی حدود ۵۳۴ کیلومتر (۳۳۵ مایل) را داشته، و با نام Model S ۱۰۰D شناخته می‌شود، و مدل X که تنها با یک بار شارژ شدن قادر به طی مسافت ۴۷۵ کیلومتر (۲۹۵ مایل) می‌باشد.

وب سایت زوم تک - علی عیسی زاده: شرکت خودروسازی تسلا از جدیدترین مدل‌های خود رونمایی کرد. مدل S که با یک بار شارژ شدن توانایی طی مسافتی حدود ۵۳۴ کیلومتر (۳۳۵ مایل) را داشته، و با نام Model S ۱۰۰D شناخته می‌شود، و مدل X که تنها با یک بار شارژ شدن قادر به طی مسافت ۴۷۵ کیلومتر (۲۹۵ مایل) می‌باشد.
شاهکار تسلا: 534 کیلومتر تنها با یک بار شارژ!

علاوه بر این که مدل S‌ تسلا نسبت به مدل قبلی خود یعنی P۱۰۰D مسافتی حدود ۲۰ مایل و مدل X حدود ۶ مایل بیشتر را با یک بار شارژ شدن پوشش می‌دهند، با صرفه نظر کردن از برخی امکانات ویژه می‌توان حدود ۳۹۵۰۰ دلار با خرید این خودرو صرفه جویی کرد.
در واقع مدل ۱۰۰D تنها ۳۰۰۰ دلار نسبت به مدل ۹۰D گران‌تر می‌باشد. این دو مدل همچنین ویژگی سرعت مدل ۹۰D را نیز با خود به همراه دارند و مدل S در مدت زمان ۴.۲ ثانیه قادر است که سرعت خود را به ۹۶ کیلومتر برساعت برساند و مدل X هم برای این کار تنها به زمان ۴.۷ ثانیه نیاز دارد، که واقعا زمان بسیار کمی برای این عملکرد می‌باشد!!

نکته جالب این که، مدل ۹۰D هنوز هم در دسترس می‌باشد ولی احتمالا به زودی شاهد این باشیم که تسلا این مدل را از وبسایت فروش خود برداشته و مدل جدید ۱۰۰D را جایگزین آن کند. جدای از ظرفیت باتری بیشتر ۱۰۰D نسبت به ۹۰D، این دو مدل از تجهیزات تقریبا مشابهی بهره می‌برند، که از جمله آن می‌توان به آخرین نسخه رانندگی خودکار تسلا اشاره کرد.

این که تنها با پرداخت حدود ۳۰۰۰ دلار بیشتر بتوان خودرویی با پوشش مسافت حدود ۴۱ مایل بیشتر بدست آورد، کاملا مقرون به صرفه به نظر آمده، و البته باید انتظار داشت که فروش تسلا هم با توجه به این شرایط افزایش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      اگر اجازه بدن خودروهای برقی بدون هزینه گمرگ و خودروهای فرسوده و مالیات وارد بشن خیلی خوبه اگه متداول بشه تاحدی آلودگی هوای شهرهای بزرگ کم میشه البته با قیمت دلار همین خودروها قیمت خریدش بالای ۱۶۰ میلیون تومن میشه

    • محمد

      مهندس آرین که خودرو بسیار خوبی را طراحی کردن اما حمایت نشد وخودرو برقی خود را به سد منجیل انداخت دست کمی از تسلا نداشت. ..... فقط نمیخوان ما هم تو بازار این خودروها باشیم...تسلا همین مهندسین را جذب میکند در آینده خودروهایی خود را با قیمت بالا به ما میفروشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج