۴۶۷۰۵۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

طنز؛ لذت عکاسی با استاد جدیدی

مهرشاد مرتضوى در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

آیا همیشه دیر می‌رسید؟ آیا هر وقت به هر اتفاقی می‌رسید، ته دیگ قضیه را خورده‌اند؟ آیا تا خودتان را به پشت سر یک مصاحبه شونده می‌رسانید، دوربین را جمع می‌کنند؟ دیگر نگران نباشید. «جدیدی استودیو» نامی آشنا در صنعت عکس طبیعی و «حواسم نبود ازم گرفتن»، دوره‌های آموزشی جدید خود را به زودی شروع می‌کند. شما در این دوره‌ها به خوبی یاد می‌گیرید چه زمانی و از چه منطقه‌ای حرکت کنید تا سر وقت به محل حادثه برسید. ضمنا با ثبت نام در سه کلاس از کلاس‌های زیر، می توانید در یک دوره رایگان هم شرکت کنید.

کارگاه افق زاویه بدن: بسیاری از هم‌وطنان مشکل درست ایستادن در عکس را دارند، به طوری که اگر پشت به تصویر هم قرار بگیرند، مشخص است حواس‌شان به دوربین معطوف شده و جای دیگری را نمی‌بینند. ویژگی بارز استاد که ایشان را از سایر عکس‌گیرندگان متمایز می‌کند، ژست طبیعی و انعطاف فوق العاده است. به طوری که حتی اگر خیره به دوربین هم نگاه کنند، افق زاویه بدن‌شان طوری قرار گرفته که انگار دارند به غروب آفتاب که در زاویه 37 درجه نسبت به دوربین قرار گرفته، نگاه می‌کنند. یعنی با نقاله هم اندازه بگیرید، این قدر تمیز در نمی‌آید. البته این کارِ هر کسی نیست و شما باید به عنوان پیش نیاز در یکی از رشته‌های ورزشی ژیمناستیک، تکواندو یا کشتی آزاد (شاخه شورای شهری) تبحر کافی داشته باشید.

کارگاه کمک‌های مردمی: آمارها نشان داده 99 درصد مردم دل‌شان می‌خواهد به خیریه‌ها کمک‌های مردمی ناشناس کنند. اما عدم تسلط بر اصول کمک ناشناس باعث می‌شود مقابل دوربین‌ها لو بروند. کلاس‌های استاد جدیدی به شما یاد می‌دهد که حین کمک ناشناس، اگر دوربینی تلاش کرد از شما عکس بگیرد، سریع استتار کنید. در حدی که انگار کارت بانکی‌تان شخصا به محل خیریه مراجعه کرده و دارد خود به خود داخل دستگاه کشیده می‌شود.

کارگاه گریم: دشواری استتار یا گرفتن فیگور مناسب باعث می‌شود عده‌ای از حضور در اماکن مختلف امتناع کنند. اما شما پس از گذراندن این دوره می‌توانید جوری گریم کنید که کاملا با خود واقعی‌تان فرق داشته و حتی توسط اعضای خانواده‌تان هم قابل شناسایی نباشید. به طور مثال، استاد جدیدی در ماجرای چند ماه قبل که عکس‌شان در یک بیمارستان منتشر شده بود، به راحتی توانستند تکذیب کنند و بگویند «من نبودم». چون گریم ایشان آن‌قدر متفاوت و باورپذیر بود که خودشان هم کم کم داشتند به هویت‌شان شک می‌کردند! الان که بیشتر فکر می‌کنیم، ته چهره استاد در صورت ريیس‌جمهور، شهردار منطقه 2 و معاون فرهنگی دانشگاه ما هم وجود دارد. شاید این استاد زحمتکش، آن مسئولیت‌ها را هم به صورت ناشناس بر عهده گرفته باشند.

آموزش‌های یافتن بدل مناسب: اگر پوست‌تان به لوازم گریم حساس است، نگران نباشید. این کارگاه به شما یاد می‌دهد از بین مردم شبیه‌ترین بدل‌ها به خودتان را پیدا کنید. با این کار، می‌توانید از حضور در حوادثی که احتمال خطر در آن‌ها هنوز رفع نشده، جلوگیری کنید. یا حتی در چند مراسم هم‌زمان حاضر شوید. مثلا هیچ می‌دانستید که هم‌زمان با حضور سر صحنه ساختمان پلاسکو، استاد جدیدی در 5 موسسه خیریه، خانه کشتی، 3 بیمارستان، 2 درمانگاه و جلسه شورای شهر نیز حضور داشتند و چیلیک چیلیک عکس می‌گرفتند؟

همچنین در پایان دوره، به شرکت کنندگان برتر یک عکس دونفره با استاد جدیدی اهدا می‌شود که تمامی تکنیک‌های بالا، هم‌زمان در آن‌ها به کار رفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sahar

      کشتی آزاد (شاخه ی شورای شهر) نمیدونم برای این جمله بخندم یا گریه کنم وقتی هیچی سر جاش نیست تحصیلکرده ها یا مسافرکشن یا ذست فروش یا فرار کردن.......................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج