۴۶۷۱۰۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشخصات احتمالی هواوی پی ۱۰ لایت لو رفت

این گوشی میان رده هواوی به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح Full HD یا ۱۰۸۰p همراه با یک باتری با ظرفیت ۲.۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود.

وب سایت گجت نیوز: هواوی گوش های هوشمند زیادی را در دست تولید دارد و از مهم‌ترین آن‌ها که اخیرا شایعاتی از آن شنیده می‌شود، نسل جدید گوشی آنر ۸ (Honor ۸) است. با این اوصاف، همانطور که بسیاری از شما می‌دانید این غول چینی حوزه موبایل قصد دارد در اواخر ماه فوریه از تازه‌ترین پرچمدار گوشی های هوشمند خود ، هواوی پی ۱۰ (Huawei P۱۰) رونمایی کند. البته انتظار می‌رود طبق روال گذشته و استرانژی که در مدل P۹ مشاهده کردیم، این کمپانی نسخه های دیگری از پرچمدار خود نظیر هواوی پی ۱۰ پلاس (Huawei P۱۰ Plus) و یک نسخه رده پایین‌تر به نام هواوی پی ۱۰ لایت (Huawei P۱۰ Lite) را نیز روانه بازار کند.
مشخصات احتمالی هواوی پی 10 لایت لو رفت

این‌ها مقدمه‌ای بود تا عنوان کنیم یک گوشی هوشمند برند هواوی با کد نام WAS-AL00 اخیرا موفق به دریافت مجوز تنا شده است که به گفته تحلیلگران می‌تواند همان گوشی هواوی پی 10 لایت باشد. البته متاسفانه هیچ نامی از این گوشی در وب سایت تنا برده نشده و این تنها یک حدس است، اما مشخصات فنی آن را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

مشخصات فنی احتمالی هواوی پی ۱۰ لایت

گوشی مذکور از یک پردازنده ۲.۱ گیگاهرتزی کایرین قدرت می‌گیرد و در کنار آن ۴ گیگابایت رم همراه با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز به چشم می‌خورد. به جای دوربین دوگانه، هواوی در قسمت پشتی این گوشی که احتمالا هواوی پی ۱۰ لایت است از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است و یک دوربین سلفی با رزولوشن ۸ مگاپیکسل نیز در قسمت جلو به چشم می‌خورد. علاوه بر این بر خلاف شایعاتی که خبر از منتقل شدن اسکنر اثر انگشت مدل اصلی P۱۰ از قسمت پشتی به قاب جلویی داده می‌داد، ظاهرا گوشی هواوی پی ۱۰ لایت همچنان از این اسکنر در قاب پشتی و زیر سنسور دوربین بهره می‌برد.

ما همچنین می‌دانیم که این گوشی میان رده هواوی به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با وضوح Full HD یا ۱۰۸۰p همراه با یک باتری با ظرفیت ۲.۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود. Huawei P۱۰ Lite دارای ابعاد ۱۴۶.۵ در ۷۲ در ۷.۲ میلی‌متر و وزن ۱۴۶ گرم است و در راس بخش نرم افزاری آن نیز اندروید ۷ نوقا به کار گرفته شده است.

ما هنوز نمی‌توانیم تایید کنیم که به طور قطع این مشخصات مربوط به هواوی پی ۱۰ لایت است، اما مشخص است که هواوی در آینده‌ای نزدیک از یک گوشی میان رده با کدنام WAS-AL۰۰ رونمایی خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج