جاباما
۴۶۷۱۹۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

ادای احترام آتشنشانان ترکیه به شهدای پلاسکو

رئیس و اعضای انجمن دفاع از حقوق آتش نشانان ترکیه به منظور عرض تسلیت به خانواده های آتش نشان های شهید در حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو، روز دوشنبه در محل سفارت حضور یافته و نسبت به همکاران خود ادای احترام کردند.

خبرگزای ایسنا: رئیس و اعضای انجمن دفاع از حقوق آتش نشانان ترکیه به منظور عرض تسلیت به خانواده های آتش نشان های شهید در حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو، روز دوشنبه در محل سفارت حضور یافته و نسبت به همکاران خود ادای احترام کردند.

هیات آتش نشانان ترکیه با «محمد ابراهیم طاهریان» سفیر جمهوری اسلامی ایران دیدار و مراتب همدردی و همبستگی خود را با آتش نشان های کشورمان اعلام کردند.

در این دیدار آتش نشان ها پس از عرض تسلیت و تشکر از این که سفیر ایران آنها را به حضور پذیرفت، آیاتی از سوره یاسین را تلاوت کرده و به روح شهدای آتش نشانی به ویژه آتش نشانان شهید شده در حادثه فروریختن ساختمان پلاسکو فاتحه فرستادند.

رئیس انجمن دفاع از حقوق آتش نشانان ترکیه گفت: ما به منظور عرض تسلیت و ابراز همدردی به دلیل حادثه وخیم و ناگوار فروریختن یک ساختمان قدیمی در تهران به اینجا آمدیم.
نام تشکلی که برای جلوگیری از وقوع این نتایج ناگوار، تدابیر لازم قبل از وقوع آفت را اتخاذ کرده، در حین آفت به شکل موثر، سریع و کنترل شده مداخله کرده و بعد از آن نیز به منظور جلوگیری از تکرار این حوادث در آینده، تحقیقات لازم در مورد علل آن را انجام می دهد، آتش نشانی است.

وی گفت: حادثه غم انگیز 19 ژانویه 2017 نشان داد این شغل علاوه بر خود فرد، تا چه اندازه برای خانواده اش نیز مهم و دشوار است و متاسفانه تعدادی از همکاران ما در نتیجه فرو ریختن ساختمان چندین طبقه، جان خود را از دست دادند.

همانگونه که تمامی مسلمانان برادر هستند، تمامی آتش نشان ها نیز برادرند و هدف مشترک همه آنها، کمک به انسان ها است. رسول اکرم (ص) در یک حدیث شریف فرمودند، خیرترین انسان ها، آنهایی هستند که به دیگران فایده می رسانند.

رئیس انجمن آتش نشانان ترکیه ادامه داد: ما به عنوان اعضای انجمن دفاع از حقوق آتش نشانان، در نزد سفارت محترم ایران، با دولت، ملت و خانواده های آتش نشان ها ابراز همدردی کرده و برای همکاران مان که جان خود را سپر کردند و چند تن از شهروندان ایرانی که در این حادثه جان باختند، از خداوند متعال رحمت و مغفرت می طلبیم.

طاهریان سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه نیز ضمن تشکر از حضور اعضای انجمن دفاع از حقوق آتش نشانان ترکیه و ابراز همدردی آنها، یادآورشد در ایران ماموران آتش نشانی که در حین ایفای وظیفه خود کشته شوند، به عنوان شهید محسوب شده اند .

وی همچنین از ابراز همدردی و پیام های تسلیت رئیس جمهوری، نخست وزیر، وزیر خارجه و شماری از نمایندگان مجلس ترکیه تقدیر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      ما هم از آتشنشانان ترکیه ای تشکر می کنیم و آنها را نیز مثل برادران خودمان می دانیم
      آفرین به این فهم و شعور آنها

    • علی

      دمشون گرم

    • الهام

      بازم به معرفتشون ایرانیها که با این سلفی های که با این آتش سوزی گرفتن واقعا ابروی هرچه ایرانی هست را بردن شده زشت ترین سلفی های دنیا

    • تهران

      ترکیه داعش پرور برادر ما نیست
      مرگ بر داعش
      مرگ بر ترکیه داعش پرور

    • کیمیا

      مگه چند نفر اونجا حضور داشتن که سلفی گرفتن یه سری بچه دبیرستانی بودن حالا بذارین ابا از اسیاب بیفته معلوم میشه علت ریزش پلاسکو تقصیر اتش نشانها بوده و یه اتیش خاموش کردن نباید سه ساعت طول میکشیده که اهنها بخواد ذوب بشه و همینطور معلوم میشه که باید اتیشو با کف خاموش میکردن نه با اب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج