جاباما
۴۶۷۲۶۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمال ضبط پلان های جدید برای «کاناپه»

کیانوش عیاری این امکان را دارد که پلان‌هایی دیگر به فیلم «کاناپه» اضافه کند؛ فیلمی که به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر راه نیافت.

خبرگزاری مهر: با توجه به اینکه فیلم سینمایی «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری چندی پیش با عجله و در ساعات پایانی موعد تحویل فیلم ها به دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره رسید ولی درنهایت به این رویداد سینمایی راه نیافت و با توجه به حساسیت‌هایی که عیاری در فیلمسازی خود دارد به نظر می رسد این فرصت در اختیار اوست تا بتواند بار دیگر سراغ فیلم رفته و با یک بازنگری در صورت لزوم برخی از پلان‌های جا مانده را فیلمبرداری کند.

این فیلم به دلیل مساله ممیزی به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر راه نیافت. استفاده از کلاه گیس به جای موی بانوان دلیل این ممیزی اعلام شد.

«کاناپه» روایت زندگی ۲ خانواده ای است که می خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می شود.

در این فیلم ابوالفضل پورعرب نقش پدر داماد یعنی بابک حمیدیان را ایفا می کند، فرهاد آییش نقش پدر عروس یعنی فرگل فربخش را بازی می کند، آتوسا انواریان هم ایفاگر نقش مادر عروس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج